Gjest trenger råd.. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Poster her siden sex-forumet ikke er veeeeldig seriøst.. Et problem.. har aldri hatt sex før, og jeg er 23 år. Og verre blir det, for hun jeg liker er 25 år. Enda verre er det at hun er meget attraktiv og antakelig derfor meget erfaren fra før (uvisst). Da blir vårt første ligg antakelig et 10 sekunders maraton ellernoe tenker jeg.. det er litt for flaut i min alder... Tro meg, jeg har hatt masse muligheter for å legge ned damer i alle år, men uvisst hvorfor så har jeg ikke benyttet meg av disse.. ANGRER HARDT NÅ ASS... når jeg endelig har møtt drømmedama Spørsmålet blir da; 1) skal jeg ta kontakt med noen jeg vet jeg kan få når som helst, og "øve" meg? Eller hooke en kjerring på byen som jeg aldri treffer igjen.. 2) skal jeg fortelle jenta jeg liker at jeg er jomfru? hehehe grøss 3) eller skal jeg ikke fortelle noe, ei heller øve meg, men rett og slett satse på at jeg greier å holde koken i noen minutter hvertfall? Hva ville dere jenter foretrukket? Vi er IKKE i et forhold enda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg ville gått for alternativ 3, og ikke bekymret meg så mye. TRO meg, selv om man har hatt seksuell erfaring i fra før, er ikke det ensbetydig på at man er bra i senga. Er ikke sikkert at ho merker det en gang.. Eventuelt kan du jo bare snakke med ho om det, hvis du føler for det. Kan hende du ser det på en litt annen måte hvis dere blir bedre kjent. Lenke til kommentar
Gjest trenger råd.. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvis du hadde vært 25, ville du ikke syntes det var litt turn-off med en partner med null erfaring? Hvis jeg ikke får øvd meg, så kan jeg jo like godt fortelle henne det før første gangen... selv om det er flaut.. Sannsynligheten for at jeg greier å "holde ut" lenge nok den første gangen er minimal, spør du meg... De fleste holder vel ikke et minutt engang.. Og da vil hun jo forstå det! Hehehe, noen år siden jeg var nervøs sist, men nå er jeg nerveVRAK altså Lenke til kommentar
Nyskjerrigperen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg vil syns det var litt spesielt. Men hvis hun virkelig bryr seg om deg, skal ikke dette stå i veien for noe. Bare snakk med henne og fortell henne at du aldri har gjort det før (og kanskje hvorfor også) sånn at hun får forståelse. Første gang er jo alltids litt klumsete (du kan til og med bli så nervøs at du ikke får den opp, det skjedde med eksen min). Og det er flauere å måtte si det etter den pinlige sexen enn før og få en ikke-pinlig førstegangsopplevelse! Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Jeg tror du bare skal prøve å se hvordan det går, om jenta bare dømmer deg etter hvor god du er i senga, så er hun jo ikke akkurat noe å samle på? Jenter generelt er jo ikke kjent for å legge all vekt på sexen når det er snakk om fremtidige forhold, jeg gjør ihvertfall ikke det.. Dessuten vet vi jo alle at trening gjør mester, og det tenker nok hun også, om det skulle gå ille.. Hvis du merker veldig på henne at hun ikke ble "fornøyd" etter akten, kan du jo bare si det da, at du ikke er så veldig erfaren. Da kan det jo gå 2 veier; 1. Hun dumper deg fordi du ikke er flink i senga (ikke noe å spare på) 2. Hun sier det går greit (og dere kan bygge på noe videre) Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Dere kan jo bare gjøre det to ganger første gangen? Burde holde lenger andre gangen Uansett, dersom du er selvsikker er det ganske mye mer turn-on enn om du sier du har null erfaring. Men som tidligere sagt, dersom hun virkelig liker deg, har ikke første gangen dere gjør det så veldig mye å si Lenke til kommentar
Knife Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) 1) skal jeg ta kontakt med noen jeg vet jeg kan få når som helst, og "øve" meg? Eller hooke en kjerring på byen som jeg aldri treffer igjen.. Nei. 2) skal jeg fortelle jenta jeg liker at jeg er jomfru? hehehe grøss Nei. 3) eller skal jeg ikke fortelle noe, ei heller øve meg, men rett og slett satse på at jeg greier å holde koken i noen minutter hvertfall? Nei. Hør nå her, hvorfor er du så sikker på at det kommer til å bli et 10 sekunder maraton? Det skjer bare i film og i noen ekstreme tilfeller. Prøv å bli litt stresset før du skal sette igang, så skal du se hvor enkelt det er å holde ut i 10-20 minutter. Endret 31. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det er ikke noe å lure på engang, helt klart nr 3. Det verste alternativet er å fortelle henne at du er jomfru. Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 EN ting du kan gjøre er å runke halvtime før dere skal ha sex, da holder du lengre når dere har sex MEN det er ikke prøvd selv! en venn av meg sa det når vi snakket om sex i forje uka:D Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor er det så ille å fortelle jenta at han er jomfru!?!? De fleste jenter jeg kjenner syns jo det er bedre enn en som har dyppet seg i alle og enhver.... Ink. meg selv! hadde blitt henrykt hvis samboeren min var jomfru før han møtte meg.. Det var han ikke, men han hadde ikke akkurat hoppet på enhver han så heller sånn som altfor mange andre mannfolk nå til dags, (æsj) Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) EN ting du kan gjøre er å runke halvtime før dere skal ha sex, da holder du lengre når dere har sex MEN det er ikke prøvd selv! en venn av meg sa det når vi snakket om sex i forje uka:D En halvtime er for knapt, jeg ville heller sagt minst et par-tre timer. Men mindre sjanse for at han får den opp også, når han i tillegg er nervøs. Til hun siste, så er det altfor mange tilfeller hvor det har vært en tabbe å fortelle det, i verste fall blir det ikke noe på han. Jenter har en tendens til å legge altfor mye i det, enten fordi de tror det har så stor betydning for han, eller fordi de tror det vil bli totalt mislykka. Det skader heller ikke å la henne tro at han har hatt flere, uten at det er noe han skal lyve om. Endret 1. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Sandviiik Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 3 timer er for mye da ville det ikke ha noen effekt... Lenke til kommentar
Knife Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Hvorfor er det så ille å fortelle jenta at han er jomfru!?!? De fleste jenter jeg kjenner syns jo det er bedre enn en som har dyppet seg i alle og enhver.... Ink. meg selv! hadde blitt henrykt hvis samboeren min var jomfru før han møtte meg.. Det var han ikke, men han hadde ikke akkurat hoppet på enhver han så heller sånn som altfor mange andre mannfolk nå til dags, (æsj) Fordi det røpper personligverdi og vi menn trenger den til å dominere over det kvinnelige kjønn, som dere finner akraktivt. Til TS: Du sier det kommer til å bli en 10 sekunders maraton, som er helt feil! Du må ha troen på deg selv, hva skjer om du sier til deg selv "dette kommer bare til å vare i 10 sekunder, dette kommer bare til å vare i ..". Det er akkurat som å drikke øl uten alkhohol og bli full. Mange tilfeller der folk tror at de blir så full, at de faktisk blir full. Seinere viser det seg at de kun hadde drukket øl uten alkhahol. Se det samme med sex, du vil helt sikkert være så stresset og nervøs at du ikke klarer å komme engang. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Må bare si at veldig mange jenter reagerer veldig positivt til at man er jomfru. De synes det er SØTT! Etter erfaring... Og den utkårede vil føle seg mer spesiell.. Jeg hadde i hvertfall det! Selv blir jeg lite tiltrukket av jenter som har ligget med mange... Endret 1. juni 2010 av robbern9292 Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) 3 timer er for mye da ville det ikke ha noen effekt... Deg om det. I hvert fall et par timer, en halvtime er altfor kort tid. Vil naturligvis variere noe. Endret 2. juni 2010 av Lekr Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Må bare si at veldig mange jenter reagerer veldig positivt til at man er jomfru. De synes det er SØTT! Etter erfaring... Og den utkårede vil føle seg mer spesiell.. Jeg hadde i hvertfall det! Selv blir jeg lite tiltrukket av jenter som har ligget med mange... Ja, hvis du synes "søtt" er noe å hige etter. Som jeg sa, så vil også noen føle seg litt FOR spesiell. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Komigjen da, er bare å fortelle dama at du er uerfaren, det verste som kan skje er at det ikke blir noe på deg. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 2. I det minste er du ærlig, og hun forstår hvis du ikke er god i senga. Hvis dere har noe seriøst på gang, så tror jeg ikke det kommer til å bli et problem. Og hvis det blir det er hun ikke verdt å samle på. Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Komigjen da, er bare å fortelle dama at du er uerfaren, det verste som kan skje er at det ikke blir noe på deg. Det er virkelig ikke noe å fortelle henne før hun eventuelt spør. Han risikerer som sagt at det ikke blir noe på han. Men enda verre, hun vil antagelig, bevisst eller ubevisst, se på han som "dårligere" siden han ikke har erfaring. Da må man isåfall kompensere for det på en eller annen måte, for å utjevne maktforholdet dem i mellom. Lenke til kommentar
Gjest helgegjesten Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 23, jeg var faktisk eldre når jeg hadde min første gang. Dritnervøs og slikt, men det gikk da på et vis. Tror kanskje faren er at du er så nervøs at du ikke klarer å slappe av og dermed ikke får "gjort jobben" er større enn om du kommer for tidlig osv. Min lille hjelpeliste. Ta deg god tid. Trenger du å roe ned litt, så bare gjør ting litt sakte. Dette gjelder alt fra ta av sokkene først til ehm, ja mere direkte saker. Kanskje gjennom å gi dama litt massasje og lignende med kun armene klarer du å bli komfortabel nok til neste akt. Ikke bare bare å ha ei fin dame naken ved siden av seg for første gang heller. Ikke forsøk på noe superavansert du har sett i en film "som kanskje er bra". Gode gamle misjonæren er god til mye den + at du kan fokusere på ansiktet hennes mer enn resten ganske lett. Husk kondom, du trenger ikke gå inn og ut som en trykkluftborr og jo mindre bevegelse jo mindre sjanse for en 10 sekunders. Gjør du det sakte og lytter litt på hva dama liker kan det hende du kan omtrent stoppe opp og det er fortsatt en høydare for dama. Uansett, dere har aldri hoppa i høyet sammen før og dere kjenner ikke hverandre så forvent ikke den utrolige ekstatiske himmelse opplevelsen med en gang. Det tar tid, teknikk og trening og vil være motivasjon til neste gang. enjoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå