tinadf Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har et spørsmål som jeg llurer på om lar seg gjøre. Det har seg slik at jeg klarte å miste min mobil i vannet. Den har nå ligget til tørk, det er liv i den. Men går ut i fra at skjermen er ødelagt. Jeg har vært så heldig å få fatt i samme type mobil. Så kommer spørsmålet mitt: Er det mulig på et ellerannet vis å overføre tingene inne på min gamle mobil til den nye? Eller for å si det slik, bytt hovedkort eller noe? Slik at meldingene, bildene og telefonkontaktene kommer på den nye mobilen. Håper noen kan svare meg, da jeg hadde mye viktig på den ødelagte mobilen. Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Får du koblet den gamle telefonen til pcn da? Overføre bilder, meldinger og kontakter den veien? Altså via pc. Eller om du hadde minnekort på den? Lenke til kommentar
tinadf Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Har prøvd å koble den til pc, det funker. Men jeg klarer ikke å finne noe her? Hvordan finner jeg det? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Last ned programvaren slik som pcsuite til nokia feks. Der kan man kjøre backup av telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå