Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Stryk i standpunkt og eksamen.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er nå i den uheldige situasjonen at jeg stryker i både standpunkt og eksamen ved VG2 studiespes. Rådgiveren min sa at jeg kunne ta en lettere matte versjon som privatist til neste år. Noen som har vært borti dette før? Jævlig frustrert og redd. Vet ikke om jeg kommer inn igjen til VG3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det matte standpunkt og matte eksamen du stryker på? I så fall stiller jeg samme spørsmål som han over meg, hvilket mattekurs går du nå?

edit: ser du svarte. S1

Da kan du ta opp privatist eksamen i p-matte 2 kurset, det bør du greie å stå på hvis du bare leser tilstrekkelig. Det er nesten det samme som p-matte 1 fra første klasse. Hva hadde du i første?

Endret av siindre
Lenke til kommentar

Er det matte standpunkt og matte eksamen du stryker på? I så fall stiller jeg samme spørsmål som han over meg, hvilket mattekurs går du nå?

edit: ser du svarte. S1

Da kan du ta opp privatist eksamen i p-matte 2 kurset, det bør du greie å stå på hvis du bare leser tilstrekkelig. Det er nesten det samme som p-matte 1 fra første klasse. Hva hadde du i første?

Hadde P matte i første

Lenke til kommentar

Da bør det være null problem for deg og avlegge P2 eksamen enten som privatist (det koster 600kr), eller forhør deg om skolen om du kan ta den etter sommer. Da er det oppsamlings eksamen som i prinsippet er for alle som ønsker det. I tillegg til de som med gyldig grunn ikke møtte opp på sin opprinnelige eksamen før sommer.

Som sagt bør det ikke være noe problem for deg å stå på P2 eksamen, hvis du bare leser godt, repeterer første klasse pensumet du hadde, og sjekker pensum for andre klasse og går gjennom det.

Men snakk med rådgiveren din igjen, så du får bekreftet at det jeg sier er mulig, for jeg er ikke 100% sikker

Men jeg er veldig sikker på at du greier P2 eksamen hvis du bare går inn for det.

Lenke til kommentar

Da bør det være null problem for deg og avlegge P2 eksamen enten som privatist (det koster 600kr), eller forhør deg om skolen om du kan ta den etter sommer. Da er det oppsamlings eksamen som i prinsippet er for alle som ønsker det. I tillegg til de som med gyldig grunn ikke møtte opp på sin opprinnelige eksamen før sommer.

Som sagt bør det ikke være noe problem for deg å stå på P2 eksamen, hvis du bare leser godt, repeterer første klasse pensumet du hadde, og sjekker pensum for andre klasse og går gjennom det.

Men snakk med rådgiveren din igjen, så du får bekreftet at det jeg sier er mulig, for jeg er ikke 100% sikker

Men jeg er veldig sikker på at du greier P2 eksamen hvis du bare går inn for det.

Tusen takk! Utrolig godt å høre ;D Nå kan jeg sove godt igjen haha :p Skal fikse en time med rådgiver ja ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...