gunnberg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Først litt om mitt bruk: Jeg har de siste årene brukt en SE W880i, fordi en mobil for meg er noe som må ligge behagelig i lommen. Den er liten, lett og god nok til det jeg først og fremst bruker: Tale og SMS. Jeg er teknofil, men har bare aldri kastet meg på bølgen med smarttelefoner. Kanskje fordi jeg "alltid" er online med pc, laptop etc og ikke helt har sett behovet. Jeg forventer at bruken min vil påvirkes så fort jeg eier en mer moderne mobil. Hva burde jeg se etter? Den kan kjøpes uten abonnement for rundt 2400, men det første jeg vurderte var egentlig Tele2 (som jeg bruker idag) sin webshop, der jeg kan få kjøpt den med Champion 189 for 1 krone. Vil det være et greit abonnement, eller burde jeg se på andre løsninger? Lenke til kommentar
martin9 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Først litt om mitt bruk: Jeg har de siste årene brukt en SE W880i, fordi en mobil for meg er noe som må ligge behagelig i lommen. Den er liten, lett og god nok til det jeg først og fremst bruker: Tale og SMS. Jeg er teknofil, men har bare aldri kastet meg på bølgen med smarttelefoner. Kanskje fordi jeg "alltid" er online med pc, laptop etc og ikke helt har sett behovet. Jeg forventer at bruken min vil påvirkes så fort jeg eier en mer moderne mobil. Hva burde jeg se etter? Den kan kjøpes uten abonnement for rundt 2400, men det første jeg vurderte var egentlig Tele2 (som jeg bruker idag) sin webshop, der jeg kan få kjøpt den med Champion 189 for 1 krone. Vil det være et greit abonnement, eller burde jeg se på andre løsninger? Skal du bruke den til å surfe via mobilnettet? Da kan det jo være en ide med et abbonement med inkl. MB Hvis det hadde vært jeg som skulle kjøpe ny mobil, ville jeg kjøpt den uten abbonnement, og deretter skiftet til OneCall Faktura Svært billig, også lave internettkostnader Skal undersøke litt mer ... Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) ja, jeg snakket med en kamerat som har vært ivrig androidbruker, og han mente også det var veien å gå. Endret 26. mai 2010 av gunnberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå