b-real Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 http://www.b-real.net/pix/sortland/ Vesterålen er bare nydelig sted å bo egentlig. Naturen er bare nydelig. Er noen bilder jeg tol for 1 uke siden. Og så er det bilder fra Steiroheia som jeg var på fottur på. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Nice. Likte fjellene en del. Minner meg om andes fjellene. Kor mange innbyggere er det i byen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Nice. Likte fjellene en del. Minner meg om andes fjellene. Kor mange innbyggere er det i byen? Vel...i selve byen er jeg ikke sikker...tror det er en 4-5000...er 10000 i kommunen Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Det er jo ikkenoe... =P Er noe lignende her på vestlandet. Tomta her ble vell gjort til i 1996 når veivesenet skulle legge om veien. (De betalte 1.3mill for og lage tomta) og måtte betale for en del av det gamle huset. Så hvis bor på en liten avsats med gjerde rundt. Er liksom 70-80meter ned til trærne under og omkring 100meter ned til vannet. http://www.imira.com/sharedata/guestview/d...DE=SINGLE_PHOTO http://www.imira.com/sharedata/guestview/d...DE=SINGLE_PHOTO Er vell de beste bildene som jeg fant. Var noe drit jeg fikk med Gsmart kamera og det var innebygget i det programmet jeg fikk med. Orker ikke og flytte dem. Men seriøst: Hva skal man med natur? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 B|real, det var fin natur der du bor trudde ikke det fantes natur sjeler på foruemt jeg, men det gjør det visst Hvor ligger Sortland a? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 B|real, det var fin natur der du bor trudde ikke det fantes natur sjeler på foruemt jeg, men det gjør det visst Hvor ligger Sortland a? Sortland ligger her: CFD: Url'ene fungerer ikke. Og har du hørt om BBcode? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 http://www.virtual-sortland.com/ Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har vært en del i versterålen siden fadern bor i svolvær. Temmelig fint utover der ja. Men jævlig kjedelig biltur fra tromsø om man har kjørt den mange gang nok.... blir vel rundt 50 ganger nå regner jeg med Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Bruker å feriere endel i vesterålen Skal sikkert en tur nedover i sommer og. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Ser ut som landet med ISDN/modem. spør du meg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Men seriøst: Hva skal man med natur? et lite skogs knull er da fint .. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva skal man med natur når man bare sitter foran pcen da? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva skal man med natur når man bare sitter foran pcen da? Må jo ut å kjøpe inn mat og sånn Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 http://www.virtual-sortland.com/ Hehe...jah...der har du vel den lameste siden ever laget. Bruker å feriere endel i vesterålen Skal sikkert en tur nedover i sommer og. Hvor i vesterålen? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 hva skal man med natur når man bare sitter foran pcen da? Må jo ut å kjøpe inn mat og sånn nei nei du har missforstått alt du du får venner og familie til å kjøpe mat da eller du bestiller over nettet og får det kjørt hjem fra mat.no eller no Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Natur er kult det da. /me er litt sånn natur/urban type mix. Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Bruker å feriere endel i vesterålen Skal sikkert en tur nedover i sommer og. Hvor er du fra da siden du må nedover til vesterålen? ... en ting må bare sies, at folka fra myra(?) har en litt snål dialekt. Ei venninne er derifra og er litt facinert av den dialekta. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor i vesterålen? Raftsundet og omkringliggende strøk. Hvor er du fra da siden du må nedover til vesterålen? Lavere skatt en deg. Derfra :wink: Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Ahhhh. haha trodde ikke det var mulig og komme enda engre nord Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2003 Hvor er du fra da siden du må nedover til vesterålen? ... en ting må bare sies, at folka fra myra(?) har en litt snål dialekt. Ei venninne er derifra og er litt facinert av den dialekta. Du mener Myre:P Største dritplassen der alle kjøper rouindkola og plokka buuubellljura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå