Vetikkeheltjeg Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Beklager om det her er feil plass å poste på. Men mistenker det kanskje har noe med skjermkortet å gjøre, og siden jeg ikke fann noen andre plasser det virket rett å legge posten prøver jeg meg her. Jeg har spørt om det samme på VLC sitt forum for ca 1 uke siden, men fikk ikke svar så jeg spørr her å. Beklager, siden jeg kopierer og det er på engelsk. ''Hello! I am always using VLC for playing videos, and i have noticed some incredible annoying problems when i am playing 1080 movies. My computer is new, so i dont think thats the problem.. I have AMD Phenom II X4 965 Processor (4 CPU's) 3.4 GHz, 8 GB ram, and XFX Radeon HD 5850 1 GB graphic card. The problem i have is that when i start the movie i always get these annoying ''pixels'' or what to call it, i dont really know what it is .. Sometimes its just a little bit, and i usually just have to exit fullscreen mode and re-enter it to get it away, but sometimes there is so many ''pixels'' that i cant see anything, the whole screen is covered with it. The same solution for this is to exit fullscreen mode and re-enter it. It probably doesnt sound that bad, but it gets annoying when it happens kinda often.. HOWEVER, for me who is a BIG anime fan the biggest problem is that the audio sometimes suddenly stops for like 0.5 second, so i dont see the subtitle.. That forces me to fast backward, so i can see it again since i dont understand japanese and have to see the english subtitle.. Do anyone know what the problem to this is? Ive been looking around everywhere, searched on google and everything, but i just cant find a solution. Please help me :-/ And sorry for misspelling, my english kinda sucks ^^ Thanks in advance!'' Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 kan jo høres ut som om det er dårlige ripper da. opplever dette selv innimellom(ikke lyden,men pixlene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå