Gå til innhold

Installere Android 2.2 på HTC Desire?

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å ser etter ny mobiltelefon etter å ha brukt iPhone siden 1. gen. Tror jeg har bestemt meg for å kjøpe HTC Desire, men sitter med et spørsmål om oppgradering av operativsystemet. Er det slik at det kun kan brukes Andriod med HTC Sense eller er det mulig å installere Android uten HTC Sense?

Synes det er tåpelig at folk må vente i flere måneder på oppdatering fra HTC etter at Android har lansert ny versjon. Med alle lovord som Android 2.2 har fått synes jeg det er bedre å bruke Android uten Sense frem til HTC har fått fingeren ut av rompa.

Er dette mulig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder på å ser etter ny mobiltelefon etter å ha brukt iPhone siden 1. gen. Tror jeg har bestemt meg for å kjøpe HTC Desire, men sitter med et spørsmål om oppgradering av operativsystemet. Er det slik at det kun kan brukes Andriod med HTC Sense eller er det mulig å installere Android uten HTC Sense?

Synes det er tåpelig at folk må vente i flere måneder på oppdatering fra HTC etter at Android har lansert ny versjon. Med alle lovord som Android 2.2 har fått synes jeg det er bedre å bruke Android uten Sense frem til HTC har fått fingeren ut av rompa.

Er dette mulig?

Ja det er mulig å installere andre androidversjoner, men det har enda ikke kommet en 2.2 versjon som fungerer på desire. det er lurt å følge med på paul borte hos android.modaco.com, han sier at dette vil komme iløpet av de neste ukene.

Det som er lurt å merke seg ved dette er at hvis du installerer en uoriginal vesjon av android på desire'n så bryter du garantien, men så lege du følger guidene på diverse forum så skal det nok gå ganske fint :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...