outern Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har hatt telefonen lenge nå. kjøpte den brukt av en kompis som har kjøpt den fra USA. Har ikke hatt noe problem med at den er låst før. Youtube har ikke funket lenge på telefonen. Så jeg tenkte å ta en system gjenopprettning. (jeg tok sikkerhets kopi også). Når den var ferdig får jeg den ikke på igjen. Den sier koble til itunes når jeg gjør det sier den dette: "The simcard inserted in this iphone does not apper to be suportet" jeg har chess. Hvordan kan jeg fikse dette? kan jeg rulle tilbake til sikkerhets kopien uten å aktivere telefonen? Har jeg noen muligheter her? Ser ut som den har "fått tilbake" operatør låsen sin. jeg har også oppgradert til nyeste firmware rett før jeg gjenoprettet. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg er redd den må aktiviseres igjen. vet ikke om noen i nærheten av deg kan gjøre det. men jeg har vært borti at en kunde kjøpte seg iphone, sendte den inn på service, da den kom tilbake måtte vi aktivisere den igjen. Men den var fortsatt åpen. Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Prøv å slå på Airplane Mode før du kobler den til iTunes. Before sync you iPhone, enable Airplane Mode, now Sync! http://modmyi.com/fo...-supported.html Lenke til kommentar
outern Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 går ikke å sette på airplaine mode. man har ikke noen valgmuligheter i det hele tatt. det som er problemet. Lenke til kommentar
outern Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 fant ut i dag at jeg kan motta samtaler men kan ikke ringe noen. Jeg må få aktivert iphonen uten sim kort på en eller annen måte. Noen som har noe programmer eller noe som kan fikse det? Lenke til kommentar
outern Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Problem løst. Etter litt tukling fikk jeg det til. men takk uasnett Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Etter litt tukling fikk jeg det til. Det var nøyaktig sånn jeg fikset Wi-Fi-problemene på min nye Spica. Skremmende hvor mange problemer som må løses på den måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå