xain Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 hei. har en bærbar/laptop pc. det hva windows vista på den da jeg kjøpte den, men så installert jeg windows 7 før noen par uke siden. og pc-en har blir træg hva bør jeg installer eller gjør for at den skal bli rask? jeg er 100% sikker på at det er ikke på grunn av virus. også bruke jeg å få opp en melding at med klokka som står install memory eller nå sånt, så når jeg installere den så får jeg samme melding etter 10-15 min å står install memory :-S og inn på (kontrollpanel) enhetsbehandling så har jeg en dell gule skilt inn på der f.eks volum-en bluetooth osv. har prøvd å søk litt på google men fant ikke noe spesielt. så tenkt å be om hjelp på forum'en her da. kan noen hjelp meg med dette? takk for alle svarene Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Har du installert drivere til maskinen ? Lenke til kommentar
xain Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Har du installert drivere til maskinen ? nei trur nokk ikke det. hvordan gjør jeg det, eller hvor kan jeg laste den ned? Lenke til kommentar
Theiz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Har du installert drivere til maskinen ? nei trur nokk ikke det. hvordan gjør jeg det, eller hvor kan jeg laste den ned? Hvilket merke og modell er pc'n din? Lenke til kommentar
xain Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Har du installert drivere til maskinen ? nei trur nokk ikke det. hvordan gjør jeg det, eller hvor kan jeg laste den ned? Hvilket merke og modell er pc'n din? Packard Bell EasyNote ML61 Lenke til kommentar
zardoxisback Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 RAM(Random accses memory) har ingen har bare en indirekte virkning på hvor rask pc en er. det som ville vere mer interesant her er hvilken prosesor du har og hvor mange core`s Lenke til kommentar
xain Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 nå skjønne æ ikke en drit :- / Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå