enskoleelev Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hvem har krav på utvidet eksamenstid? Av allergi. Er det kun pollen allergikere? Jeg har allergi men de finner kke ut hvilken jeg har. Men tror kke det er pollen JEG TRENGER SVAR RASKT. Og hvor får man ordnet sånn ærklering og når må det være levert??? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har du snakket med skolen ? er vel normalt en lege-erklæring som kan brukes her.Må jo leveres raskest mulig FØR eksamen...;-) Endret 26. mai 2010 av OlaOlablakken Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Har du snakket med skolen ? er vel normalt en lege-erklæring som kan brukes her.Må jo leveres raskest mulig FØR eksamen...;-) Jeg vet. Men vi fikk vite det IDAG. Og jeg er jo usikker på om jeg faktisk har krav på det. Ingen plass det står regler??? ü,, Lenke til kommentar
JumboJet84 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan få utvidet tid hvis du har med legeerklæring, men jeg tror det bare hvis du har pollen allargi. Jeg tror også det er forsent å lever det nå. Det er bare en time/halv time ekstra tide. Så det har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
The Thinker Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du må prate med din kontaktlærer eller rådgiver for så å skrive en søknad. Lenke til kommentar
enskoleelev Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Da er det for sent uansett. Bare idiotisk at de gav beskjed i dag. ü,, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå