AfterGlow Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Men blir den bra? Les mer Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Uwe Boll er i det minste ikke nevnt. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Vis Uwe Boll i noen som helst måte blir knytta til denne filmen er den dødsdømt. Han kan gjøre gull til gråstein eller verre. Uansett så tror jeg det kan bli en bra film. Den har en historie som er engasjerende og et stort univers som kan back opp med bra bakgrunns historie. Det er også bra karaktere som er lette å like eller hate. Jeg må si da at jeg forventer ikke noe for som regel er spill baserte filmer ræva. Lenke til kommentar
Albatron Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Jeg liker hvordan både lesere og også skribenten skriver om Uwe, haha. Nesten mer kjent enn Chuck Norris? La oss krysse fingrene for kanskje Peter Jackson ettersom han ga opp Halo. Eller at Jerry Bruckheimer blir involvert som produsent. Endret 26. mai 2010 av Albatron 1 Lenke til kommentar
chris_123 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Der sa du noe Albatron. Det er mye penger i dette, og det trengs slike "visjonære" regissører for at det blir noe som helst ut av det. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 De har sikkert planer om å slippe viktige deler av historien som ekstramateriale, slik at vi må tilbake til kinoen med ujevne mellomrom og betale en tredjedels kinobillett for å skjønne noe. Eller kanskje den kan slippes i forskjellige versjoner. "Betal 20 kroner ekstra, ellers dør Wrex". Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Eller at Jerry Bruckheimer blir involvert som produsent. Skeptisk til han. Kan bli litt for disney. Håper på en som er god i sci-fi. E: http://social.bioware.com/forum/1/topic/129/index/2717410 Legendary pictures produserer. Det blir...wait for it... legendarisk Endret 27. mai 2010 av oletheking Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Godt, da er i hvert fall ett aspekt ivaretatt av over gjennomsnittet kompetente håndverkere. Litt tryggere nå. Lenke til kommentar
alekso Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Håper bare på en ressisør som respektere basis materialet og ME universet. Leste også at Bioware sjefene Ray Muzyka og Greg Zeschuk og Mass Effect 2 project director Casey Hudson skal være produsenter på filmen Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Uwe Boll er i det minste ikke nevnt. Enda godt hehe. ME er glimrende film materiale så jeg håper på en knallgod sci-fi helaften der. Lenke til kommentar
Aeris Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) lol dette blir ikke bra XD Liker spillene.. men film fra spill pleier å gå rett nedenom og hjem. Utenom resident evil filmene og Doom filmen da Endret 31. mai 2010 av Aeris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg