Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

minst smertefulle måte å ta selvmord

RvPerfect

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at du har det vondt!

Jeg skjønner at du har en enorm smerte!

Jeg skjønner at du er lei!

Men; fra nå av kommer du til å legge fra deg alt det vonde, og gå videre i livet ditt med hodet hevet!

Å få vite at den man har vært kjæreste med lenge er utro er noe dritt, det vet jeg av erfaring, men se det som så; det er ikke din feil! Du har alt på det tørre, det er du som er den sterke og har overtaket!

Selv om det virker helsvart nå, og du bare har lyst til å avslutte livet, så straffer du ikke ekskjæresten din ved å gjøre det! Tenk på familien din som faktisk er glad i deg og elsker deg, vennene dine, skole/arbeidskolleger, naboer osv.. Det er så ufattelig mange andre som er glad i deg, enn akkurat hun som valgte å drite seg ut.

Bare det at du har lagd en tråd her inne, er etter min mening et rop om hjelp, og at du innerst inne gjerne vil ta imot det. Se til å kom deg til fastlegen din fortest mulig, og be om hjelp. For det finnes mennesker du kan snakke med.

Bare si fra om du trenger noen ellers å prate med også! Send meg i såfall en PM.

Se det positive i det; veien fremover vil bare bli bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler trådstarter om p få tak i profesjonell hjelp.. Kontakt skolehelsetjenesten, fastlegen eller så kan man ringe Krisetelefonen til Kirkens SOS i Norge: 815 33 300 (Teksttelefonen for døve tlf. 55 32 56 97.)

Tråden stenges i henhold til forumets policy

MVH

KVTL

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...