Sports-Dude Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, ferdig med denne eksamenen også da! Nå får det bare briste eller bære. Bare jeg står, så er jeg happy! =)Blir ingen politiker av meg for å si det sånn. Å velge dette faget er den største feilen jeg har gjort i skolesammenheng. Men, men, får håpe dette var siste gang jeg er borti dette her Altså, ingen kritikk mot innholdet i faget! Synes det vi har lært i dette faget er ganske interessant. Men når man ikke er kjempeinteressert ved siden av, så blir det vanskelig å prestere på prøver/faglig. Gikk det bra med dere andre, som etter visse innlegg å dømme er i deres rette element i dette faget? Lenke til kommentar
Gokburt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, dette er det beste faget. Jeg skrev 7 sider + kildeliste. Tror jeg fikk med alt jeg skulle. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Fy f*** denne eksamenen gikk til helvete... Oh man, skulle ha levert blankt og tatt den igjen til høsten... Lenke til kommentar
FPettersen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Gikk sånn passe med meg. Usikker. 4 eller 5. Endret 27. mai 2010 av lakso Lenke til kommentar
Mizore Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Tusen takk til alle dere som har lagt ut linker og ideer! Det gjikk veldig dårlig på eksamen men tror jeg står. men det hjalp veldig å lese her i en desperat tid i gårkvell så.. dere har forhåpentligvis reddet karakteren min Lenke til kommentar
krwille Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kan informere om at dette gikk særdeles bra, men det hører vel med til historien at dette er en av de beste oppgavene jeg kunne ha fått. Endte vel opp med no sånt som 4410 ord, som er 8-9 sider(?) og med tanke på at det ikke var oppgitt grense på lengde regner jeg med at det burde gå helt fint så lenge innholdet er godt. Kan vel si at jeg fikk med det viktigste. Håper noe av det jeg skrev i går var til hjelp Lenke til kommentar
chissa_uk Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gikk forholdsvis greit, men klarte å glemme å skrive overskrift. Kan det bli store trekk for dette?? Lenke til kommentar
Gokburt Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Ahhh! Jeg glemte å endre den midlertidige overskriften jeg hadde... "Fremskrittspartiet" -__- Bra jeg hadde en midlertidig overskrift ihvertfall da. Eller ikke. Endret 27. mai 2010 av Gokburt Lenke til kommentar
EdgeOfTheEarth Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hva kan jeg si... det gikk ikke superbra akkurat... Tror nok jeg skal klare å bestå da Lenke til kommentar
Kakao92 Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Fikk denne oppgaven som tentamensforbredelse (Går tredje nå). Og denne tråden reddet meg. Krwille, akkurat nå elsker jeg deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå