Pixl. Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Snakk om og og kopiere androide da. Men det er bra at Nokia følger trendene =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Det er ikke Nokia som har laget skins'et. Og de har holdt på før det var noe som het Android. Lenke til kommentar
Svampebob_1 Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Om noen kopierer litt så andre og får muligheten til å ha et slick grensesnitt, så er vel det bare bra. Kjører SPB nå på min Omnia HD og jeg digger det! Nytt liv er det rette ordet :-) Lenke til kommentar
tiguan4motion Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan dette slettes fra telefonen hvis en ikke liker det? Hva med garanti på telefon hvis en legger inn dette Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Kan dette slettes fra telefonen hvis en ikke liker det? Hva med garanti på telefon hvis en legger inn dette Du avinstallerer det på samme måte som et hvilket som helst annet program, og det er ingen som helst betydning for garanti/reklamasjon. Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Installerte SPM på min N97 igår, og er strålende fornøyd. Var rimelig lei S60 og vurderte ny telefon bare pga grensesnittet, men nå er telefonen igjen en fryd å bruke. Noe slark når en f.eks skal legge inn en avtale (fordi SPM bruker Nokia's kalender) men har levd med N97 lenge nok til å leve med litt slark Anbefales hjertelig, og $30 er helt klart verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg