Dezzik Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har funnet ut det jeg ville, merket som løst. Endret 26. mai 2010 av dezzik Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Tja eg trudde nå det berre var å ha heigt:auto.. Mogleg eg ikkje forstår deg heilt rett no men.. #namn { background:url(bilete.png) repeat-y; height:auto; } Når det gjeld footeren kan du sjå denne sida. Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Tja eg trudde nå det berre var å ha heigt:auto.. Mogleg eg ikkje forstår deg heilt rett no men.. #namn { background: url(bilete.png) repeat-y; height:auto; } Når det gjeld footeren kan du sjå denne sida. Takker for footerhjelp. #container { height:900px; background: url('containerbg.png') repeat-y; width: 909px; margin-right: auto; margin-left: auto; padding-right: 40px; padding-left: 40px; position: relative; } ^Denne bruker jeg nå. Om jeg endrer height til auto vises ikke bildet. EDIT: background: url('containerbg.png') repeat-y; Denne funket fint, men får fortsatt ikke auto til å synge med. Lurer på om det kan ha noe med resten av css-en å gjøre siden den står inni en annen div? Endret 26. mai 2010 av dezzik Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er absolutt mogleg det er fordi det er inni ein anna div ja. Nytter du noko position argumenter? Position:absolute har ein tendens til å gjere ting litt problematisk.. Kjekt å høyre at footeren fungerte. Utruleg at det skal vere noko problem egentleg. Det er faktisk ganske så vanleg, har slitt mykje med det sjølve óg, og nytta mange halvhjerta hackar. Den eg posta no er imidlertid ganske grei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå