Arkayology Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei, er rimelig amatør når det gjelder fisking. Så gjør det enkelt for meg når du svarer, takk :!: Er det noen som vet fine steder å fiske i østlandet (Østfold, Akershus og Oslo)? Jeg tenker først og fremst på makrell, men fisker gjerne andre typer også, som torsk. Evt. hvilken type agn skal man bruke? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Vodka Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 I sjø pleier stingsilda å være bra. Bor ikke ved sjøen, men de få gangene jeg har vært på ferie f.eks, har jeg kasta ut fra en brygge, eller noe sånt Bilde: Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Et lite sted som heter Nord-Osen, men dette ligger da mye lengre opp enn akershus, Østfold og oslo traktene I osen fins det da, Harr, ørret, sik, gjedde og abbor. Så hvis du vil ha saltvanns fisk er ikke Osen noe å anbefale. Kjempe muligheter til å fiske kjempe gjedder der, snittet mitt lå på 5 kg i fjor på gjedder.. Tatt ei gjedde på 16 kg på nett der blant annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå