monsenroger Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei, Som tittelen sier er jeg på utkikk etter htc desire i trondheim, men sliter med å finne en. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette har jeg også lett etter, men virker ikke som noen butikker har den eller får den i nærmeste fremtid gitt... Synes det er merkelig at f.eks elkjøp og lefdal bruker såå lang tid på å få den inn igjen, når komplett hadde den, gikk tom og nå har den igjen ;p Lenke til kommentar
nazrag Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Telebutikken på torget har en hel haug Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Alle telebutikken i trheim har fått endel tror jeg. Dog, skal de ha en skyhøy pris (4499 tror jeg det var uten binding). Har uansett tenkt å vente på galaxy selv Lykke til:) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hei, Som tittelen sier er jeg på utkikk etter htc desire i trondheim, men sliter med å finne en. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Tittelen din sier at HTC Desire er på lager i Trondheim, ikke hvor du kan finne den på lager. Lenke til kommentar
xileh Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Bumper opp denne. Noen som vet av Desire på lager i trondheim noe sted nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå