Gå til innhold

Samsung H203 - slow motion


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lastet ned og sjekket manualen. Jeg tror du har blitt lurt. Det eneste som har noe med slow motion er avspilling i slow motion. Men det er ikke det samme som å ta opp med høy framerate. Jeg regner med at kameraet kun kan ta opp 50 bilder i sekundet.

Lenke til kommentar

Har fått meg en Samsung H203, trenger litt hjelp med å få til slowmotion. Det står på fabrikkbeskrivelsen at den har støtte for å filme slow motion video...

men finner ikke ut hvordan!.. :hmm:

 

Det menes nok time lapse. At du kan filme en soloppgang med korte klipp og komprimere den slik at det ser raskt ut.

om den ikke har slow motion så har jeg nok blitt lurt jah, det var en av hoved grunnene til at jeg kjøpe kameraet da jeg sammenligna pris og funksjoner med andre. Time lapse er jo helt motsatt, kan ikke kalles slow motion for der tar den færre bilder per time. Meninga med slow motion i kamera er at den skal ta en høyfrekvent video, feks detaljer ved en hendelse Som øya ikke klarer å fange opp. Playback slowmotion er noe helt annet , kan gjøres i pc... ( hakkede bilder)

får ikke gjort så mye nå :/

Angrefristen er ute da.. (14 dager)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...