Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jo høyere opp, dess større fall...

Gjest SkyDiver

Anbefalte innlegg

Gjest SkyDiver

Hei!

Er en gutt på 23 som blir lett forelsket eller betatt... Vel, jeg har veldig lett for å bli glad i den jenta jeg får kontakt med (på nett), og blir veldig gira før jeg skal møte henne. Så går det noen måneder med småflørting/vill flørting/kjæresteri, før jeg plutselig mister all interesse...som om jeg kommer til meg selv og oppdager at jeg egentlig ikke liker jenta.

Vet ikke hvordan jeg skal komme meg ut av denne onde sirkelen, har jo lyst på en kjæreste som varer gjerne livet ut, men dette skjer gang på gang. Har forsøkt å endre hva jeg gjør/forsøke å forholde meg litt mer rolig, men ved et eller annet tidspunkt sier eller gjør jenta et eller annet som får blodet til å bruse igjen hos meg, og vips er vi tilbake i den onde sirkelen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men ved et eller annet tidspunkt sier eller gjør jenta et eller annet som får blodet til å bruse igjen hos meg, og vips er vi tilbake i den onde sirkelen...

Etter at du har funnet ut at du ikke liker henne?

Lenke til kommentar
Gjest gjeste

men ved et eller annet tidspunkt sier eller gjør jenta et eller annet som får blodet til å bruse igjen hos meg, og vips er vi tilbake i den onde sirkelen...

Er vel ikke sånn at man bestemt finner ut at man ikke liker noen... Fordi man kan jo godt "vite" at man ikke er tiltrukket av en person på ett tidspunkt, og så en tid senere oppdager man ting som gjør at personen er fin likevel.

Lenke til kommentar
Gjest SkyDiver

Nei, tenkte mer på at jeg prøver å holde meg rolig og med føttene godt plantet på bakkenivå, og så er det et eller annet som jenta gjør/sier/viser (hehe) som får meg regelrett betatt igjen. Som sagt, jeg forelsker meg kanskje litt lett, det jeg da gjerne skulle ha fått råd av dere til er å snu den trenden... Vil ikke forelske meg i alle (eller flesteparten) av jentene jeg møter, jeg vil forelske meg i dem som faktisk passer meg! :)

Det er tydeligvis noen her som har hatt det slik før, så da kan jeg jo spørre om hva som nå er forandret hos dem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...