Hveding Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei! Enkelt spørsmål. Hvordan får jeg feks lagt windows vista/xp/7 på en cd/dvd, så cd/dvd'en kan leses av som en vanelig cd/dvd. Så det dukker opp installer osv ? Takker for svar Mvh Pat Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Og det er en lovlig versjon du har? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg tolker spørsmålet slik at du har en PC med Windows, og så ønsker å kopiere fra denne slik at det blir en CD/DVD som du kan installere fra? Det lar seg ikke gjøre. PC produsenten kan ha lagt inn en kopi av installasjonen på disken slik at den kan kopieres ut til CD/DVD. Men dette gir bare mulighet for å legge inn på samme PC, det er ingen vanlig installsjon. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Det er ikke Ulovelig og laste ned operativsystem... Det som er ulovelig er og bruke fake serial osv. Tenker på at du feks har lastet ned et OS og skal legge det over på en cd/dvd. Man laster ned, brenner som iso image så etter det så skal det være ferdig.. Neste gang man setter inn cd/dvd'en så skal installasjonen komme opp. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ja, det er jo slik det gjøres med ennhver ISO fil. Så da har du selv svart på spørsmålet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå