Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjalu og bitter på kjæresten min?

Gjest Bærum-jenta

Anbefalte innlegg

Gjest Bærum-jenta

Okei, jeg vil bare ha noe utelukket her, så spørr..

Jeg er jente, og har en kjæreste (gutt).. Vi bor ganske langt unna hjemstedet hannes, men var der på besøk for en stund siden.. Da var det endel gutter som sa at jeg var pen "men ikke den peneste han hadde sett" osv, til kjæresten min.. Mens jeg hørte på.. Og jeg vet at jeg er ganske attraktiv, men syns ikke selv at jeg er verdens peneste... Saken er bare den at, han var alltid i nærheten av meg, men sa aldri noe til meg osv..

Det som er da, det er, jeg ble med en av kjæresten min (og kompisene hannes) sin barndomsvenninne på badet for å sminke oss litt, når vi var på fest.. Og da sa jeg sånn at jeg syns det var litt rart at mange av kompisene til kjæresten min alltid prøvde å finne spesielle "feil" med meg, det er jo ikke akkurat normalt.. Og da begynte hun å le høylydt så sa hun "Før du og (navnet på kjæresten min) kom hit, hadde alle de guttene sittet innpå stua her og snakka om hvor pen og deilig du var, og at de alle hadde sagt "hadde hun ikke vært kjæreste med (navn) så hadde jeg prøvd meg!" også sa hun at at de nok bare var misunnelig på kjæresten min, siden han hadde meg osv.. Det sjokka meg veldig.. :dontgetit:

Er det virkelig slik at, de sier sånt, bare fordi de er litt bitter på at jeg allerede har en kjæreste, og at det er kompisen demmes?? For jeg ble litt satt ut av at de alltid sa små (ganske uvesentlige) "feil" med meg.. :hmm:

MERK: Jeg elsker kjæresten min :love: , og kommer aldri til å være utro! :nei: Men hadde satt pris på svar fra dere gutter, om det kan være derfor de var så "slem" hehe :)

Takk på forhånd for alle svar :D

Hilsen Bærum-jenta!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan jo være en defensmekanisme fra dems side.

Jeg har selv kjæreste fra andre siden av landet (som nå har flyttet hit til Asker) og jeg erfarte noe av det samme (sånn bortsett fra at jeg ikke blir sett på som attraktiv så langt jeg vet) når hun ble med meg på fest blant min omgangskrets. Nytt og spennende vettu!

Hvis jenter synes han er kjekk og han er sammen med deg leiter de jo bare etter muligheter til å kunne si noe negativt om deg. Men hvis han er en ordentlig kar vil han nok ta det helt kuli.

En annen teori kan jo være det faktum at du er Bærum-jente (etter nicket og dømme). Jeg kommer jo egentlig fra Drammen og der er det nærmest tradisjon med å "hate" folk fra Bærum. Kan jo være litt av den tendensen også.

Det at han ikke snakket så mye til deg behøver ikke nødvendigvis bety så mye annet enn at han selv er usikker på situasjonen og at det er lettere å få i gang en prat med andre kjente enn å prøve å få deg (som jeg regner med ikke har det samme grunnlaget hva minner og opplever angår) med i samtalen.

Snakk ihvertfall med typen din så han er klar over det og fortell han hva du føler om det.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...