Gå til innhold

Nå er det NOK!!

Anbefalte innlegg

Nå er jeg GRUNDIG lei Telenor og de fordømte løgnene deres! Jeg har ventet på å få ADSL-tilknytning i minst ett og et halvt år. Så, i August, begynte ting å skje, og jeg fikk en telefon fra Telenor med beskjed om at de kom til å ordne min sentral i månedsskiftet oktober/november.

Nå er det snart februar, og flere av mine venner som har ringt Telenor, sier at Telenor ikke har "planer om å bygge ut noe mer her i år". Hva i alle DAGER er dette for noe tøv!? De LOVTE meg tilknytning før 2001 var omme, og nå dette!?

Jeg bor 1km unna Kongsvinger sentrum, rimelig sentralt, og regnet med at jeg ville få. Folk kan jo tross alt få det 250-300m nedi veien her! Hvis de virkelig ikke planlegger å bygge ut noe mer, er begeret fullt.

--

En som ikke klarer å holde frustrasjonen inne lenger. Noen som blir med og starter underskriftskampanje?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har selv Telenor ADSL 704/128. Kort fortalt:

Positivt:

Dønn stabile linjer (oppetid, konstant båndbredde)

Negativt:

Pris, kundeservice, upload, download, villedende / misvisende markedsføring, kontraktsbrudd, fakturering, Telenors arrogante holdning ovenfor kundene og totale mangel på å kunne ta selvkritikk, osv osv

Anbefaler dere å lese news på news.online.no, en solid brukerstorm mot Telenor ADSL er i anmarsj.

PS! Ved å ta en sjekk på Telenor sine ADSL-sider, finner jeg ved å søke på mitt telefonnummer at ADSL ikke er tilgjengelig for meg enda - og jeg har hatt ADSL fra Telenor i snart et halvt år.

Nextgentel ser ut til å ta over *mange* misfornøyde Telenorkunder, så vil historien vise hvorvidt gresset var grønnere på andre siden av gjerdet.

Lenke til kommentar

høh ? bare 1.5 år ? Snart ventet i 2.5 år her

Som jeg sier er veldig merkelig at langt inn på heia hvor Per Fjøsnisse bor med sine to kuer ... han kan få adsl mens jeg som bor svært så sentralt ikke kan få det ... skjønne det den som vil

og tlf regningene mine skulle kunne gi Stjelehorene ett skikkelig hint om at det haster

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...