Wellet Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei Jeg tror jeg har møtt den såkalte "veggen" som alle har advart meg mot. Jeg vil gjerne spørre om råd, derfår så ramser jeg opp det siste året mitt. I løpet av 2009-2010 Har jeg skiftet jobb 4 ganger, jeg har bodd med kjæresten min snart 2 år, og jeg er den eneste som har jobbet hele tiden, jeg har ligget på 125,- timen de fleste jobbene og har såvidt klart meg på dette. Vi har hvert dumme og driti oss ut med lån, forbrukslån, kredittlån og høye mobbilregninger (3000-3700,-mnd) + at jeg hadde en firma som gikk i dass og kostet meg enda 20.000 i lån, jeg har hvert hovedforsørger med leilighet, og hvis jeg jobbet litt overtid og fikk ut 18.000 i lønn så satt vi igjen med rundt 3000 resten av mnd. Slik har det hvert de siste 2 årene, og det har hvert en stor påkjenning for oss begge og aldri kan kjøpe oss en brus uten og lure på om vi har råd resten av mnd. i slutten av 2009 fant jeg drømme jobben som Kundeservice medarbeider, (ja faktisk) det er en jobb jeg ønsker og jobbe meg opp i, og jeg har stått på og jobbet dag ut og dag inn for og ordne opp i våre feil, tilsammen hadde vi lån på rundt 100.000 som var kreditt her og der, nå sitter vi kun igjen med et bil lån på 45.000. Det er vi utrolig lykkelige for. Jeg ble nettopp pappa 23.mai og vi fikk da fødselspenger som vi brukte til og og redde verdagen med lån, vi gikk derfor fra 3000,- i mnd til 12.000,- mnd etter alle regningene. MEN: Det har hvert en utrolig hard periode for meg personlig som eneste arbeider, jeg har jobbet i gjennomsnitt 210 timer hver eneste mnd, masse overtid, helger, helligdager og jeg føler at jeg blir bare mer og mer syk, jeg blir ofte svimmel, har daglig vondt i hodet, tenker bare på jobben, drømmer om jobben, prater bare om jobben. Å når jeg drar på jobb og er der i mer enn 3 timer, så holder jeg på og knekke sammen og vil bare hjem. Kan forklare min daglige hverdag, Reiser på jobb kl 08:00 - ferdig kl 16:00 kommer hjem - Legger meg død på sofaen, orker absolutt ingenting, ikke gå ut med søpla engang, får ikke lyst og ut, føler meg dårlig, selvfølgelig hodepine, og jeg er utrolig sur og gretten og kan være frekk mot kjæresten min. Legger meg så til og sove og samme regla dagen etterpå. Hovedproblemet mitt er at jeg absolutt ikke ønsker å ha det sånn når jeg nå er blitt pappa, og den siste uka har jeg følt meg veldig uggen i kroppen. veldig varm, ikke matlyst, hvis jeg spiser blir jeg kvalm og svimmel, og det kommer og går. Dette ble litt langt og mye klaging, så hovedspørsmålet mitt er, holder jeg på og bryte sammen, burde jeg gå og få sykemelding, jeg ønsker ikke det og syntes det er litt ekkelt i.o.m at jeg nettopp har fått fastjobb der jeg jobber nå. Hvis dere orket og lese dette så takker jeg veldig for alle svar jeg kan få. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette var ikke bra nei.. om du har jobbet så mye som du har gjort pr mnd, så skjønner jeg at du er sliten.. og ja, dette er langt fra bra for helsen din.. hverken for det psykiske eller fysiskt.. 3000,- pr mnd etter alt er betalt, det er i grunn under den minstegrensa for sosialen.. så egentlig burde dere ha søkt hjelp for lenge siden. Ville nå tatt en prat med legen din.. og høre hva han har å si, kanskje han har en løsning uten at du nødvendigvis trenger å sykemelde deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå