Gå til innhold

Kjøp av mobil med qwerty-tastatur

Anbefalte innlegg

Idag har jeg HTC magic og planen var å kjøpe en ny Android-drevet mobil med stor skjerm (feks Desire), men savnet etter taster blir for stort. Jeg savner virkelig qwerty-tastatur selv om det er digg med stor og flott skjerm.

Jeg vil gjerne bruke Android, men jeg kan ikke si jeg har hverken lest eller sett det kommer en mobil slik som Blackberry og Nokia E72, med Android. Selvsagt har man feks Droid men jeg liker ikke den type mobil hvor man skyver frem tastaturet. Jeg har hatt en slik mobil (ikke Droid) og likte det absolutt ikke.

Mobilen som jeg har øverst på listen min over hva jeg ønsker er en Nokia E72. Jeg hadde E71 (som ble byttet ut med Magic) og foruten mail programmet var den fantastisk. Jeg har lest noen tester av E72 og den skal vistnok være bedre og alt tilsier at de som likte E71 vil like E72. Pluss epost-programmet er byttet ut og slik jeg har lest og slik det virker basert på skjermbilder bruker den nå Nokia messaging (som jeg forøvrig var veldig fornøyd med når jeg testet det på E71). Det jeg lurer på med tanke på Nokia messaging er, om det er hva den nå bruker som standard, om man må betale for å få fullt utbytte av programmet?

Grunnen for at jeg poster denne tråden er for å spørre om det finnes alternativer til E72 jeg bør vurdere. Eller om det kommer en eller flere alternativer jeg bør vente på. Nye og bedre telefoner kommer jo alltids (skal man vente på slikt får man aldri kjøpt seg mobil) så jeg tenker da på i nærmeste fremtid (les: feks iløpet av sommeren). Alltid greit å spørre i tilfelle det er noe jeg ikke har fått med meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har jeg aldri hørt om. Selv hadde jeg foretrukket å slippe utskyvbart tastetur (som skrevet). Men når man har en skikkelig touch telefon samtidig som man har tastatur tilgjenglig er dette noe jeg absolutt takker ja til.

Tok et kjapt søk og kom over en artikkel hos mobilfakta.no hvor HTCs sjef for Benelux-landene bekrefter at det kommer flere Android-modeller med tastatur. Hvorvidt det betyr flere med qwerty er jo en annen sak. Men lov å håpe. Her er forøvrig artikkelen jeg sikter til. Kanskje jeg skal ha litt is i magen.

Takk for svaret og tipset Stagga89 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...