Karoline.B.E Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei. Er ei jente på 14 år. Har akuratt fåt meg en kjæreste. Min første i senere alder. Han har kyssa meg på kinnet og en gang på munnen da vi var mindre, men nå sikter jeg får noe større! Jeg vil kline med han. Jeg vet at han har klina en gang få så jeg tror han vet hvordan, og selv om det er litt rart har jeg ikke peiling hvordan. Trenger litt hjelp her. Både med hvordan man gjør det og hvordan jeg skal gå frem. Vil ikke miste han så jeg må klare dette perfekt. Må igjen si takk til alle dere som gav meg gode råd til å spørre han om å bli sammen. Nokk en gang syker jeg etter svar i deres viten. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Gratulerer! En gang dere er alene, ser på film eller noe, spør han rett ut om han vil kline litt, tror ikke han hadde takket nei Gutter like initiativ Ellers kan du bare go for it, tviler på han trekker seg unna ^^ Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Haha så søtt! Gutter i 14-års alderen er mer enn klar for å kline, men kan være sjenert. Vil du at noe skal skje er det bare å fyre løs og gjøre det selv. Kan garantere deg at det ikke skal være noe problem Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kyssing er ikke noe som krever øvelse, det er bare noe man gjør. Ikke noe å bekymre deg for i det hele tatt Lykke til. 2 Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har invitert han bort på fredag . Vi skal se en film. Skal spørre han om han vil da. Lenke til kommentar
Populært innlegg mantex Skrevet 26. mai 2010 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2010 oppfør deg som en fisk. du holder munnen igjen helt til du kommer nære munnen hans. da brå-åpner du munnen slik: og deretter sperrer øyne vid åpne: og da tror jeg du er klar! gjør du det riktig kommer du fort til å merke interesse fra motparten, og han vil sannsyneligvis gjøre det samme. lykke til! 25 Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Dette må vel vere årets søtaste tråd? Berre ta det heilt med ro du, det kjem av seg sjølve. Men som nemt, ta gjerne iniativet du. Eg veit at eg sikkert ikkje hadde turt å gjere det som gut, men eg hadde iallefall ikkje stritta imot! Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Dette må vel vere årets søtaste tråd? Berre ta det heilt med ro du, det kjem av seg sjølve. Men som nemt, ta gjerne iniativet du. Eg veit at eg sikkert ikkje hadde turt å gjere det som gut, men eg hadde iallefall ikkje stritta imot! Takk for den. Jeg har mista denne gutten en gang før, så nå vil jeg være sikker på at ingen ting går galt. skal fortelle i morgen etter st vi har sett filmen. Må igjen si at det er mange koselige folk der ute som hjelper usikre jenter som meg. Det skal dere ha. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gutter digger at jenter tar intiativ iallfall gjør jeg det (: og det er bare å gå for det ikke noe å bekymre seg for, går av seg selv Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Gratulerer! En gang dere er alene, ser på film eller noe, spør han rett ut om han vil kline litt, tror ikke han hadde takket nei Gutter like initiativ Ellers kan du bare go for it, tviler på han trekker seg unna ^^ Det blir jo litt rart da. Spørre om en jente å kline . Lenke til kommentar
My War Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du burde egentlig bare spørre om han vil han ha en blåsejobb, det er mye lettere. 2 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Du burde egentlig bare spørre om han vil han ha en blåsejobb, det er mye lettere. Men hva hvis han ikke har noen sår som trengs å blåses på? :( Endret 27. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Legg hodet ditt på skulderen hans og stirr på han med dådyrøyne. Han tar nok hintet etterhvert! 1 Lenke til kommentar
My War Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du burde egentlig bare spørre om han vil han ha en blåsejobb, det er mye lettere. Men hva hvis han ikke har noen sår som trengs å blåses på? :( Da vet jeg ikke helt, egentlig.. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Ikke spør, just do it. Gutter er med på det meste Lenke til kommentar
PolarCow Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du burde egentlig bare spørre om han vil han ha en blåsejobb, det er mye lettere. Men hva hvis han ikke har noen sår som trengs å blåses på? :( Da vet jeg ikke helt, egentlig.. For å være litt slem; da sørger man for at han får sår, og så blåser man på etterpå... Så enkelt, så genialt. Lenke til kommentar
Karoline.B.E Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Legg hodet ditt på skulderen hans og stirr på han med dådyrøyne. Han tar nok hintet etterhvert! Det er jo en god idea. Har fremdels en dag å tenkt på. Er litt spent. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kjempebra at du er så iniativrik. ^^ Når jeg leste den første av trådene du har laget om dette fikk jeg flash-bach til en av mine misslykkede ungdomsskoleromanser (short story: begynte med kinodate, endte med at jeg tenkte for mye, freaket ut og sluttet greiene nesten før det var begynt. ). Har ikke funnet noen å like etter det, så jeg er fremdeles erfaringsløs. WOHO. Lenke til kommentar
Populært innlegg Karoline.B.E Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 27. mai 2010 Han ringte i dag å spurte om vi skulle se MGP sammen. Jeg digger jo det. d såhan kom bort til meg. Vi satt oss i sofeaen og så på. Under den svenske sange la jeg hode inntil han. Jeg var litt flau somvanlig da jeg skulle spørre han, men jeg spurte rett ut: kan vi kline? Han smilte til meg å sa: klart det. hjerte mitt gikk opp i halsen. Det var nå eller aldrig. Leppene våre møttes og tungen gjorde sitt. då ut til å gå bra. Kysset varte i nesten et halvt minnut. . Men på slutten kom jeg vis til å bite han i tunga. jeg sa unskyld å snudde meg vekk og tenkte at nå er det over. Da sa han: øvelse gjør mester. Vil du øve mer? Dermed var vi igang igjen. Etter vi hadde kysset litt la han hode sitt på bryste mitt. det var en deilig følelse. det har kjedd mye de suste dagen. Akuratt nå sover han på brystet mitt han venter til avstemning er ferdig. Takk igjen til alle som har hjelpet meg. 12 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Så bra! Der kan du se, det var ikke så vanskelig, var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå