rubbels94 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei! jeg skal kjøpe meg ett minnekort til min HTC HD2, og da står det mellom 8 og 16GB. men jeg leste i en artikel at mobilen blir treg med stort minnekort. eller er det bare hvis det er mye inne på minnekortet? noen som har erfaringer med dette? hvis jeg evt kjøper 16gb, passer dette til htc hd2 da: http://www.mytrendyphone.no/shop/sandisk-micro-sd-13654p.html mvh rubbels94 Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 rubbels94 skrev (På 25.5.2010 den 21.58): men jeg leste i en artikel at mobilen blir treg med stort minnekort. eller er det bare hvis det er mye inne på minnekortet? Mobilen blir treg med et tregt minnekort. Det er kanskje viktigere at minnekortet er raskt enn at det er stort. Speed Class Rating Lenke til kommentar
rubbels94 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 tusen takk for alle svar!!! blir et 8 gb kort! veldig nyttig med den "speed class rating" mvh rubbels94 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå