Brad Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, har nå laget meg en ny nettbutikk. Er ikke fornøyd med nettsiden, så må få noen til å gjøre det mot betaling. Det jeg kunne tenke meg er en veldig lik salgsside som denne www.stekare.no Enkel, fin og oversiktelig. Er det vanskelig å lage en sånn side, tar det lang tid? Hvor mye penger må jeg regne med å betale? Håper noen har noe peiling og kan hjelpe meg litt! Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det tar lang tid å lage noe fra grunnen av, og du trenger erfaring innen programmering for at alt skal virke skikkelig og ikke være fult av feil. Pris for dette er jeg ikke sikker på, men jeg gjetter 10.000+ stekaren.no er ikke noe mer avansert enn wordpress med et ecommerce theme. Det themet som stekaren bruker finner du her: http://themeforest.net/item/viroshop-professional-ecommerce-theme/101867 Ikke koster det mer enn 37$ heller, mye billigere og kjappere enn å lage noe helt fra bunnen av. Lenke til kommentar
H5N1 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan også nevne at stekare.no benytter seg av SimpleCart. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan sikkert hjelpe deg å sette opp dette om du vil, send PM for mer info Lenke til kommentar
Brad Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2010 Da har jeg fått Skippy til å hjelpe meg Da blir det å kjøpe et ferdig template herfra: http://themeforest.net/ Har noen noen anbefalinger? Skal selge produkter for hud, "Beautyshop" Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 ei side lignende stekare.no eller bedre koster et par timer forran pcn sette det opp så et par hundringer måneden for bra hosting. themeforest har mye bra, men huff så mye drit der er også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå