MagE Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har kjøpt http://www.suntek.co.uk/prodimg/vivid/th656.jpg og vill gjerne casmode døren slik at jeg får et vindu i den(har UV lys m.m. inni og vil vise det til resten av verden), men det er litt vanskeligt og sette inn plexiglas fodi døren er "bøyd" så jeg lurte på om det er en butikk der dei selle dører me "bøyd" vindu desperat (wanabe)casemodder Takker på forhånd Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Er jo bare til å kjøpe en litt tykk plexi plate også pusse den til den blir "rund", men da blir det jo en matt overflate.. Lenke til kommentar
ZeLoo Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 gå til en glassmester og ta med deg doøra. så spør du om han kan bøye den i døras bue. det vlir nok ikke noe dyrere enn å kjøpe ei ferdig dør + at det er jo tørrere med ei dør som er "nesten" selvmekka :wink: Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 legg glasset i rett størrelse oppå døra. legg det så i ovnen(komfyr).så en som hadde gjordt det og det funka fett Men pass på at du ikke har på for sterk varme. dette må gjerne ta litt tid så ikke smekk på maks varm og forvent at det skal ta et minutt gl Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Han som mekka all hw inni en skjerm bøyde plexien..275farenheit i 20min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå