Thevikingnor Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg skal ha en ny tv, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe (Det finnes for MANGE av dem) Jeg skal ha en LCD tv, for jeg skal bruke den en god del som pc monitor. Den skal være 42 tommer, ikke mindre ihvertfall.... Den MÅ ha HDMI inngang, men ikke nødvendig med så mange (1 holder fint) Jeg trenger ikke noe miljøvennlig eller VELDIG tynn tv... (de er som regel dyrere) Jeg vil ha en tv med et bra bilde når jeg ser på vanlig tv (uten noen form for boks (feks. get, eller canal + osv) for det har jeg ikke) så bilde må være bra selv om jeg ikke har en slik boks. den må ha HD oppløsning, og minimum 100hz. jeg skal ikke ha tven i et lys sterkt rom så det er ikke noe å tenke på... Prisen må ligge på rundt 6K Det må være flat tv NOEN som har noen ideer, eller tanker om hvilken tv jeg burde gå for ??? Noen som nettopp har kjøpt seg en tv de er fornøyd med ??? Jeg setter pris på ALLE svar Endret 25. mai 2010 av Thevikingnor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå