Engberg Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, jeg har ofte mange tabs oppe, og har flere add-ons for tabs som jeg har lastet ned før, disse inkluderer Faviconize Tab og BarTab. Uansett om jeg har disse to, fylles ofte tablinjen min nesten helt opp, selv med faviconized tabs. Derfor lurer jeg på om noen har/vet om en add-on som kan gruppere tabs, altså lage en gruppe på tab-linjen som jeg kan gi egne navn. For eksempel, om jeg har mange tabs fra diskusjon.no oppe, så vil jeg kunne ha en tab kalt diskusjon.no, hvor når jeg klikker på den så ser jeg all tabsen jeg har lagt i den tab-gruppen nedover en liste. Har lett etter en selv, men bare funnet for gamle versjoner, uautoriserte versjoner eller add-ons som ikke grupperer tabs på den måten jeg mener og ønsker. Hadde blitt satt stort pris på. 1 Lenke til kommentar
Bengorat Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hva med denne? har ikke prøvd den selv, men har sett den i Lenke til kommentar
Engberg Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) @Bengorat: Dette virker lovende! Kommer til å prøve den, men har ikke tid akkurat nå. Skal rapportere når jeg har fått prøvd den. Takk! EDIT: Får håpe den samarbeider med de jeg allerede bruker. Endret 21. juli 2010 av CRWTH Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå