Ursa Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Halloisen! Fikk epost fra Proteinfabrikken i dag med tilbud på 5-liters-bøtter med Nutrisport 90+. Det var såpass billig at jeg nesten ble litt mistenkelig. Har sett at flere her misliker smaken. Jeg lurer på om den blir OK om jeg blander med melk, eventuelt har du noen egne oppskrifter som gjør den drikkelig? På forhånd takk Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sjokoladesmaken KAN drikkes med melk. Er dog ikke noe du sitter og nyter. For min del kunne jeg IKKE blande det med vann. Smaker ille gæli. Men har sett flere som synes sjokoladesmaken er himmelsk, også i vann. Så det varierer fra person til person (eller fra bøtte til bøtte!? ). Endret 25. mai 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Sjokolade er godt i vann :)Har sett mange som ikke liker 90+, men like mange som liker det, så det er litt smak og behag Endret 25. mai 2010 av b0berg Lenke til kommentar
Goranlol Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Søkte litt rundt om dette pulveret og fann for det meste gode tilbakemeldinger. Endte opp med at eg bestilte ein dunk, kan gje tilbakemelding når eg får det. Det kan vel ta litt tid, så du har vel kanskje bestilt eller bestemt deg før den tid. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Har selv 90+ med sjokolade. Ikke smakt med vann (grøss grøss) men med melk smaker den ganske ok. Har en mel aktig smak, men går an å drikke. Men det jeg ikke skjønner er at denne har http://www.ej-shop.no/nutrisport_90_protein_kg_sjokolade/P_422 (3g karb per 100g) Mens proteinfabrikken sin har 6,8g med karb, men begge er jo fra samme merke :S Endret 26. mai 2010 av Pijus Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hørt at innholdsfortegnelsen varierer, og at det står forskjellig på etikettene fra gang til gang. Trenger du noe utvidet info om 90+ så hør med @War Lenke til kommentar
r1hunter Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både jordbær- og sjokoladesmaken er helt OK. Skjønner ikke hvorfor folk syter på smak når det gjelder proteinpulver. Nå er jeg en av de som spiser alt,da Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Både jordbær- og sjokoladesmaken er helt OK. Skjønner ikke hvorfor folk syter på smak når det gjelder proteinpulver. Nå er jeg en av de som spiser alt,da Det er ikke så kult å drikke bæsj 2 gang om dagen liksom Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Det er ikke så kult å drikke bæsj 2 gang om dagen liksom Bæsj? Synes nå det smaker sement jeg da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Sjokolade og jordbær er helt kurante på smak. Banan og vanilje er ikke noe særlig å skryte av. Vil du være trygg, gå for sjokolade og be om smaksprøver på de andre. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Gå for sjokolade. Har bare prøvd å blande med vann Men folk som sier det er vondt er bare småunger Ta sjokolade,vann og 1 banan så blir det veldig OK! Lenke til kommentar
spellbound Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Har nettopp gjort meg ferdig med bananpulveret og det smakte igrunnen ganske kjipt. I tillegg var det vanskelig å blande ut og hadde ofte store melaktige klumper. Nå har jeg fått meg jordbærvarianten og den smaker langt bedre og blander seg lettere. Blandet med skummetmelk blir den faktisk farlig god. Lenke til kommentar
MMAfan Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Har nettopp gjort meg ferdig med bananpulveret og det smakte igrunnen ganske kjipt. I tillegg var det vanskelig å blande ut og hadde ofte store melaktige klumper. Nå har jeg fått meg jordbærvarianten og den smaker langt bedre og blander seg lettere. Blandet med skummetmelk blir den faktisk farlig god. Hvordan smaker den i forhold til sjoko?Skal kjøpe meg mma shorts og ser at de har 90+ på tilbud så jeg kanskje slår til jordbær smaken hvis bedre enn sjoko. Lenke til kommentar
plumbum_pb_bly Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Hørt at innholdsfortegnelsen varierer, og at det står forskjellig på etikettene fra gang til gang. Trenger du noe utvidet info om 90+ så hør med @War Jeg kan bekrefte at innholdsfortegnelsen er lik fra gang til gang. Forøvrig anbefaler jeg alle å hode seg unna vaniljesmaken, da den smaken minner om vaffelrøre, bare verre. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Har nettopp gjort meg ferdig med bananpulveret og det smakte igrunnen ganske kjipt. I tillegg var det vanskelig å blande ut og hadde ofte store melaktige klumper. Nå har jeg fått meg jordbærvarianten og den smaker langt bedre og blander seg lettere. Blandet med skummetmelk blir den faktisk farlig god. Sliter du med klumper, kjøp en shaker med rist i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå