Gå til innhold

Lagringsspørsmål Xbox 360

Gloms

Anbefalte innlegg

Har Arcade versjonen av xbox. Spiller CoD MW2 og skulle laste ned den nye mappakka. Hadde ikke nok plass på xboxen til å laste den ned. Dette fant jeg selvfølgelig ut etter at xbox pointsa var kjøpt så må neste skaffe meg et større minnekort enn 256 mb.

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=598231&view=links#ProductTabs

Så på den der. Er det bare å plugge den i usb portene på xboxen og lagre ting på den? Og fungerer vanlig minnepinner? eller er denne med spesiell programvare?

Tar gjerne i mot tips hvis det er noen som vet om noen billigere måte å få mer lagringsplass på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tar gjerne i mot tips hvis det er noen som vet om noen billigere måte å få mer lagringsplass på.

Hvilken som helst usb dings kan brukes, en rask usb pinne anbefales. du kan også bruke en hdd med usb.

men husk at 16gb er max uansett om disken er 1tb. :)

edit: en hvilken som helst minnepinne anbefales ikke. en kompis brukte 45 minutt å innstallere red dead.

sørg for at den er 200x. dvs 32mB/s read og mest mulig skriv.

edit2: har du muligheten, dvs visa kort. kan du gjøre som "cossiemk1" sier.

kjøp en 120gb hdd. da fra ebay, spør selger slik at han setter en verdi mindre enn $28 slik at du slipper moms.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar

Har bestemt meg for å gå for minnepenn. Trenger ikke mer enn 8GB og er det fint å få med 1 mnd Live abonnement i tillegg. Ikke er den så altfor dyr heller.

Men jeg sliter med å finne butikker som har denne inne. Amentio, Komplett og MPX har den på lager ubekreftet i slutten av juni. Noen som vet om andre butikker som har den? Søkte på Elkjøp men fant ikkeno.

Lenke til kommentar

Configure Now - inne i Xbox 360 Dashboard for å klargjøre minnepennen som lagringsenhet til Xbox 360.

Er det sant at når du klargjør minnepennen som lagringsenhet så kan man ikke bruke den til noe annet enn xboxen? man kan liksom ikke slette det som er på minnepennen å bruke den til noe annet?

Lenke til kommentar

Snakka med en kar på Computer City. Han sa det ikke var noe forskjell på hastighetene på minnepenner. Bare på harddisker. Stemmer det?

Har prøvd å bruke en billig reklame minnepenn på xboxen og det har funket helt fint, men det er bare 512 mb lagring på den så er fortsatt keen på en ny. Finne ingen som har den xboxpennen inne så lette litt rundt etter andre alternativer og fant denne:

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=147019741

Virker som et billig alternativ med mye lagring. Tror folk den vil funke? eller kommer jeg til å få problemer med at den er for treig eller no sånt?

Lenke til kommentar

Snakka med en kar på Computer City. Han sa det ikke var noe forskjell på hastighetene på minnepenner. Bare på harddisker. Stemmer det?

Denne mannen bør søke seg jobb som konsulent for staten eller noe slikt. For minnepenner har han tydeligvis ikke peiling på.

det er veldig merkbar forskjell på slike minnepenner. En kompis brukte 45 minutt og innstallere RDR, mens jeg selv brukte 13 minutter med en 200x minnepenn. (32MB les, 18MB skriv).

Sjekk specs før du evt. kjøper minnepenn :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...