enrique1986 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, Jeg har en HTC Desire og er veldig fornøyd med den, men trenger hjelp med å sette opp hotmail-konto på den. Noen her som kan hjelpe meg ? Hva skal stå i instillingene når man setter opp hotmail-kontoen ? Takker for alle svar. Lenke til kommentar
carwin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, Jeg har en HTC Desire og er veldig fornøyd med den, men trenger hjelp med å sette opp hotmail-konto på den. Noen her som kan hjelpe meg ? Hva skal stå i instillingene når man setter opp hotmail-kontoen ? Takker for alle svar. Hvis du har en @hotmail.com adresse, tror jeg du bare trenger å fylle inn e-postadresse og passord, så ordner resten seg selv. Lenke til kommentar
enrique1986 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, Jeg har en HTC Desire og er veldig fornøyd med den, men trenger hjelp med å sette opp hotmail-konto på den. Noen her som kan hjelpe meg ? Hva skal stå i instillingene når man setter opp hotmail-kontoen ? Takker for alle svar. Hvis du har en @hotmail.com adresse, tror jeg du bare trenger å fylle inn e-postadresse og passord, så ordner resten seg selv. Hei, Jeg har en @hotmail.no adresse. Har prøvd dette, men det fungerer ikke:( Lenke til kommentar
carwin Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har en @hotmail.no adresse. Har prøvd dette, men det fungerer ikke:( Ok, har du prøvd dette? (fra help.live.com): Incoming POP server: pop3.live.com Incoming POP mail port: 995 POP SSL required: Yes User name: Your Windows Live ID (for example: [email protected]) Password: The password you use to sign in to Hotmail Outgoing SMTP server: smtp.live.com Outgoing SMTP mail port: 25 or 587 Authentication required: Yes (your Windows Live ID and password) TLS/SSL required: Yes (select TLS if available, if not select SSL) Lenke til kommentar
frediko Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg satt opp min @hotmail.com adresse så enkelt. -åpne Mail app -POP konto -fyll inn mailadresse og passord Fredrik Lenke til kommentar
carwin Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg satt opp min @hotmail.com adresse så enkelt. -åpne Mail app -POP konto -fyll inn mailadresse og passord Fredrik Det var vel omtrent det jeg skrev i første posten Men han hadde visstnok en @hotmail.no konto, og da er det ikke fullt så enkelt tror jeg. Lenke til kommentar
Fre_ZZe Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg satt opp min @hotmail.com adresse så enkelt. -åpne Mail app -POP konto -fyll inn mailadresse og passord Fredrik Det var vel omtrent det jeg skrev i første posten Men han hadde visstnok en @hotmail.no konto, og da er det ikke fullt så enkelt tror jeg. Noen som har funnet ut hvordan man kan bruke pop 3 med www.hotmail.NO adresser? Funker fint med .com, men .no sier bare "kan ikke finne server" på min X10 _Sony Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå