jhus28 Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Etter at jeg installerte XP vil ikke mitt Motorola SM56 PCI modem holde tyst. Fra jeg skrur på PC'en er det igang med knatring og skvaldring. Har prøvd div. lydinstillinger uten hell. Noen tips? Lenke til kommentar
Acidguy Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 har hatt det samme problem med ett av mine gamle modemer, har hørt det er pga winXP tror det er ett nettkort, byttet pci slot, sluttet med alt maset hele tiden, men bare pep når den skulle ringe opp... masse bug i XP!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
EcHo Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Hadde samme problemet med mitt Conexant 56k Fax, Data, Voice modem. Fant dette: To solve this problem do the following :- 1. Go into My Computer. 2. Go into Control Panel. 3. Go into System. 4. Go into Hardware. 5. Go into Device Manager. 6. Click on Modems. 7. Double click on the Installed Modem. 8. Click on Driver. 9. Click on Update Driver. 10. Click on Install From a Specific Location. 11. Click on Dont Search I Will Choose the Driver Myself. 12. Untick Show Compatible Hardware. 13. Select Generic in the manufacturer list. 14. Choose Fujitsu LB RWModem V.90 56K J. 15. Click finish. Once installed reboot the PC (otherwise the modem will not detect a dialling tone). Dette gjelder i utgangs punktet for Conexant 56k Fax, Data, Voice modem, men hva har du å tape. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå