Mektig Flamme Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Mine 4 snusbokser havnet dessverre i vaskemaskinen. Den lukter som normalt. Kan dette brukes, eller må dette kastes? Endret 25. mai 2010 av TheBeatlesBoy Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjør på Boksene var vell lukket? Lenke til kommentar
Mektig Flamme Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Selvfølgelig Mener du det? Jeg har merket at den lukter litt sterkere. Bare forsikre meg at jeg ikke snuser vaskemiddel. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kan da ikke være så farlig ihvertfall, ved tanke på at du vasker klær i det. Kjør på, men ikke saksøk diskusjon.no om du blir lam eller no da (PS! Har gjort det samme selv, og snusen var helt fin den, og jeg lever jo i beste velgående.) Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er allerede stoffer farligere enn vaskemiddel i snusen din fra før. Eneste problemet er vel at det kan smake såpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå