Ajaco Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, jeg tenkte å utvikle en logo for "nicket/artistnavnet/aliset" mitt - Ajaco. Jeg satt meg derfor ned ~30 minutter i photoshop, og lagde noe veldig raskt. Selv er jeg ganske fornøyd, men kunne vært spennende og få noen tilbakemeldinger. Hva tenker folket? Lenke til kommentar
Thomhess Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Det var ganske tøft, og godt laget, men jg forsto ikke hva som sto der før jeg leste teksten over. Kan bli litt for fancy også, det er jo navnet som skal komme fram Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Enig med Thomhess, fet design, men vanskelig å forstå... Får du gjort den litt tydligere så blir det bra. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Synes den ble fin jeg. Forsto navnet med en gang. Enkelt og simplistisk. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Om du lukker o'en, så blir det kanskje litt lettere å lese? Men litt mindre kompromissløst også. Hmmh. For designet digget jeg! Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Åh, så lesbarheten er vanskelig? Hmm, slik har ikke jeg sett på det. Er det noen konkrete endringer dere tror kan gjøres da, for å gjøre det litt mer leselig? A'ene kan vel kanskje gjøres litt med? Jeg ønsker ikke å 'tette' hullet ved O'en, da det ødelegger symetrien i logoen. Da må jeg komme med noen fler, mer omfattende grep - og kan like så godt starte på skratch. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har laget 2 nye forslag. Hva tror folk? Vil tro det er er litt mer lesbart nå. Endret 25. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Alle er alt for vanskelig å lese. Det må komme med en gang. Når man vet hva som står der så går det greit. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 jeg sliter litt med o'en egentlig. om du finner på noe med den så den ser "rundere" ut så blir det good stuff Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 På den andre siden skal en logo være noe man ikke trenger å lese pga man tenker: BAM Ajaco med en gang man ser den. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Jeg liker denne bedre ihvertfall. Jeg syntes den er en god del lettere å lese, uten at jeg har endre designet så mye. Ser at du ikke ønsket å lukke o`en, men jeg syntes ikke det så ille ut så lenge jeg gjorde a`ene litt "rundere". Ville forresten kanskje gjort prikken over j litt mer firkantet og ikke så avlang, og evt. rød om du vil det Endret 25. mai 2010 av aklla Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) På den andre siden skal en logo være noe man ikke trenger å lese pga man tenker: BAM Ajaco med en gang man ser den. Det er umulig så lenge man ikke ser hva som står der. Edit: Hvis du tenker på en figur ville jeg først gjettet noe med musikk å gjøre fordi det kan ligne på en kasett.. eller noe slikt.. Tekst som logo bør være veldig leselig. Endret 25. mai 2010 av Ingardj Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Good point My Lord. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Prøvde meg på en litt annen retning. Denne er iallefall lesbar, men litt mindre brukervennlig, mht non-transparent bakgrunn. 10minutters work: Edit: Screw this. Alt jeg har laget idag ser jo ut som dritt i motvind når jeg ser det igjen nå. Får vel mekke litt lenger på en gjennomført logo når jeg er i det kreative hjørnet. Blokkbokstaver inngravert i børstet stål, med litt maling på? Herregud. Noen tynne linjer, og en rød prikk? Neh. Endret 25. mai 2010 av Ajaco Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Det er utrolig vanskelig å lage logo. Jeg har aldri klart å laget noe som jeg ikke syntes var helt grusomt i ettertid Men det finnes en del inpirasjon på nettet, som feks denne artikkelen: http://www.fuelyourcreativity.com/50-kick-ass-logos-for-inspiration/ Lenke til kommentar
zirkaye Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Mye bedre når du fikk rundet ut o'en , likte den ! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tror jeg ville droppet det blå i c'en. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2010 Blir den ikke litt kjedelig da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå