Lira Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg har kjøpt meg ny mobil (SE W995) og har fra før en handsfree fra SE (hbh-pv715) som jeg ikke får til å fungere i lag med min nye mobil. Den nye mobilen finner ikke handsfree-enheten. Det fungerte uten problem på den gamle mobilen (SE C702 eller noe sånt). Noen tips? Den skal vel kunne fungere med flere mobiler enn bare en? Har nylig kjøpt den, så litt kjedelig å ikke få bruke den skikkelig. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Du må nullstille BT headsettet først. Slik nullstiller du Bluetooth™-hodetelefonen: 1. Kontroller at hodetelefonen er slått av. 2. Trykk og hold nede på/av-knappen på hodetelefonen til indikatorlampen begynner å blinke vekselvis rødt og grønt. 3. Trykk og hold nede på/av- og anropsknappen på hodetelefonen samtidig til indikatorlampen slås av. Hodetelefonen er nå nullstilt; slik den var da du kjøpte den. Merk: Når du nullstiller hodetelefonen, slettes alle tilkoblingsinnstillingene i hodetelefonen, og koblingen til telefonen blir brutt Du må koble til hodetelefonen på nytt før du kan bruke den. http://trunk-nightly.us2.sonyericsson.com/cws/support/accessories/hbh-pv715?cc=no&lc=no&offset=16 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå