karobaro Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei! Skal kjøpe min første moped, hvilke merker er det å ambefale? Lenke til kommentar
steff1232145 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Når det gjelder gir mopeder så er rieju og yamaha solide mopeder og er lette å trimme (oppfordrer ikke til trimming). Skal du ikke trimme så kan derbi være et bedre valg fordi noen mener at den går et par km/t fortere originalt.Tviler på at du merker forskjellen... Det viktigste er å kjøpe kjente merker og ikke noe som er av dårlig kvalitet har ikke stor peiling på scooter men vil tro noe av det samme gjelder. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kjøp noe av kvalitet. Feks Yamaha, Honda, Peugot osv. IKKE kjøp kina scooter, da disse går i stykker etter kort tid. Dem kan også være vanskelig å skru på, og nærmest umulig å skaffe deler til. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hvis vi vil ha scooter, så kan jeg anbefale Gilera runner. Jeg har selv en 07 modell og den er kjempekomfortabel å kjøre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå