Arnesen1 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei, har for tiden en HTC Touch HD med Tele2 Champion 239 abbonement. Men Driver å ser igjennom en reklameavis fra Lefdal der de selger HTC Legend til 295kr med samme abonement. Er det mulig for meg å få kjøpt den telefonen til den prisen siden jeg har det samme abonementet fra før? Hadde vært flott med noen kjappe svar på dette. Mvh Marius Lenke til kommentar
Tele2 Kundeservice Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hei, har for tiden en HTC Touch HD med Tele2 Champion 239 abbonement. Men Driver å ser igjennom en reklameavis fra Lefdal der de selger HTC Legend til 295kr med samme abonement. Er det mulig for meg å få kjøpt den telefonen til den prisen siden jeg har det samme abonementet fra før? Hadde vært flott med noen kjappe svar på dette. Mvh Marius Dersom du ikke har bindingstid, eller det er under 1 måned igjen av bindingstiden kan du benytte deg av dette tilbudet. Har du bindingstid utover 1 måned varierer gebyret for bruddgebyret ut ifra hvor lang tid som gjenstår. MVH Henrik Lindblom Kundebehandler Tele2 Kundeservice Lenke til kommentar
Arnesen1 Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Ok, takk for info. Er ikke sikker på hvor lenge det er igjen av bindingstiden men tipper på rundt en tre-fire måneder. Hva vil bruddgebyret komme på da? Mvh Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå