Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmelde en for HACKING!


revan20

Anbefalte innlegg

Episk tråd da. Hvor morsomt er det ikke å se en person, med klare vrangforestillinger og seg selv, sine evner, og individer rundt seg. Samt en annen forum bruker, på trass av å se en idiot for klare sin storhet, fortsetter å bable i vei pga et kompleks om å måtte vise at de er bedre eller best.

 

Keep it going ^^ Muligens sleng inn noe drit om hvordan min kommentar var slem, feil, dum, idiotisk, what not, så veit vi at dere i hvertfall ikke har gitt dere enda...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Svaret på det er, ja han har blitt hacket. Jeg har laget en algoritme i programmet som leser en plass i operativsystemet hvor brukeren befinner seg, hvilken by. Og så endrer programkoden virtuelt koden slik at antivirusen oppdager det som et virus hvis byen han bor i er oslo. Så hvis han rapporterer tilbake til meg at antivirusen reagerer på det, så vet jeg at han bor i Oslo. Så man skal være forsiktig med sosiale hackere, de er smarte folk.

 

Dette er bare nåla i høystaken av triks.

 

Wow, du får lage ett program for vær by da ;) Og få offeret til å laste ned alle, gl on that one.

 

Tok meg 5 sekunder med tenking og finne bedre løsning, lag feilkoder som tilsvarer alle forskjellige steder. Da trenger du kun 1 program. Du må være på den smarte siden skjønner jeg ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Best av alt er det jo at tråden er startet i mai 2010.

Så benytter Lonelyman sjangsen til å vise frem noe han tror er smart.

Det eneste han klarer er å hijacke en eldgammel tråd som omhandler et helt annet emne....

 

Jepp!

 

Total avsporing og gammel tråd. Stenger denne.

 

Mvh

Admin.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...