Sinvano Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei Har et Sony HDRSR 5 kamera som får opp " HDD format error " Når jeg kobler kameraet til pc'en får jeg opp "disken" men jeg får ikke formatert den. Trykker formater, men når jeg starter skjer det ingenting.. Noen som har noen tips jeg kan prøve? Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 http://killdisk.com/ Brenn ut og prøv å formatere med det. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har du prøvd å formatere fra kamera? Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Har du prøvd å formatere fra kamera? Nei, det har jeg ikke prøvd. Fant ikke noe meny på kamera hvor man kunne formatere, kun slette filer. Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 Fikk koblet kameraet til en pc nå og prøvde å hurtigformatere, men det kommer fremdeles opp "HDD format error" Lenke til kommentar
bb79 Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg har lastet ned manualen til kameraet og sjekket. Se på side 23. Du må gå inn i Option-meny. Den er ikke tilgjengelig i Easy-mode. Under MANAGE/HDD MEMORY-kategorien har du mulighet til å formatere harddisken. Det er det øverste ikonet. Lenke til kommentar
Vaffel. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Som sagt. Du kan formatere med killdisk, jo mer alternativer du prøver, jo større sjanse er det for at du lykkes. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 De versjoner jeg har sett av Killdisk skriver over harddisken, men formaterer den ikke. Uansett er det mange lagringsmedier for kamerarer som er beskyttet mot formattering i PC og må formatteres i kameraet. Lenke til kommentar
Sinvano Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2010 bb79 sin løsning fungerte Måtte bare finne formateringsmenyen i kameraet så gikk det. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå