morgan_kane Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Eit spørsmål om Clue, kva må ein gjere for å få det til å omsetja fra bokmål til nynorsk? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Eit spørsmål om Clue, kva må ein gjere for å få det til å omsetja fra bokmål til nynorsk? Tror ikke det har den funksjonen enda, finner kun nynorske ord, akkurat som nynorsk ordboka di! Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Eit spørsmål om Clue, kva må ein gjere for å få det til å omsetja fra bokmål til nynorsk? Den kan ikkje omsetja, men denne burde hjelpe! Bokmål til nynorsk.doc Ikkje alle ord, men mange som hjelpe deg godt på vegen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Kva er "vi" på nynorsk? Å er det være eller vere? Kan ein skrive både dykk og dere? Endret 27. mai 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kva er "vi" på nynorsk? Å er det være eller vere? Kan ein skrive både dykk og dere? På nynorsk kan ein nytte "vi" eller "me", men ein må vere konsekvent. Det heiter å vere. Pass på at du ikkje blandar det saman med verbet å verte. Ein kan ikkje skrive "dere" på nynorsk, berre dykk. Merk at dykk er objektform. Subjektsform av 2 person i flertall, er "de" og det vert uttala dE og ikkje di. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Kva er "vi" på nynorsk? Å er det være eller vere? Kan ein skrive både dykk og dere? "Vi" er lov å skrive på nynorsk. Du har alternative "me" men du må vere konsekvent. Du skal skrive "vere" på nynorsk. Ordet ”dere” finst ikkje på nynorsk. Det heiter anten ”de” eller ”dykk”. De står som subjekt, og dykk som objekt. ”Deres” finst heller ikkje. Det heiter anten ”dykkar” eller ”deira” Lenke til kommentar
Banankak1 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nokon skal brukast i spørjande setningar og ved nekting. Mens Nokre skal brukast i forteljande setningar. Lykke til alle sammen i morgen.:-) Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Nokre vanskelege inkjekjønn: eit jubileum jubileet jubileum jubilea eit museum museet museum musea eit album albumet album albuma eit skjema skjemaet skjema skjema eit tema temaet tema tema eit møbel møbelet møbel møbla eit middel middelet middel midla eit teater teateret teater teatera Endret 27. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Er det nokon som har fått vite noko om kva vi kan få som tema? Eg skal sjølv opp i nynorsk i morgon. Har fem i faget frå før av, men er stygt redd eg ikkje vil klare det på eksamen. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Nokre vanskelege intetknønnsord: "inkjekjønn" Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 For dykk som ønskjer ei plettfri nynorsk til imorgo må høyre på denna sangen. We no spreche nynorsk! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Ferdi, Men det spørs om nynorsken min hold til en femmer Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Midt under eksamen vår i dag kom en lærer inn hos oss og skrudde av retteprogrammet vårt i word! Skjedde dette hos noen andre?! Hvorfor fikk vi lov å bruke retteprogrammet under bokmålseksamen men ikke under nynorsk? Endret 28. mai 2010 av Invisible_Elf Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Midt under eksamen vår i dag kom en lærer inn hos oss og skrudde av retteprogrammet vårt i word!! WTF sier jeg bare til det her! Skjedde dette hos noen andre?! Hvorfor fikk vi lov å bruke retteprogrammet under bokmålseksamen men ikke under nynorsk? Det har dem ikke lov til. Klag på det, har aldri hørt noe lignende... Word går heller ikke under kategorien oversettelsesprogrammer! Endret 28. mai 2010 av morgan_kane Lenke til kommentar
KnirketeDør Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tror det måt være det værste oppgavesettet jeg noen gang har sett. Artikkel eksisterte ikke og den essayoppgaven som var der var bare ekkel, så mitt valg falt på sammenligning noe som jeg tviler på ble en suksess Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tror det måt være det værste oppgavesettet jeg noen gang har sett. Artikkel eksisterte ikke og den essayoppgaven som var der var bare ekkel, så mitt valg falt på sammenligning noe som jeg tviler på ble en suksess Oppgave 6 hadde jo ingen bestemt sjanger men var vel ganske så nært artikkel Lenke til kommentar
MrL Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Mangel på norskbok førte til at den eneste oppgavene jeg følte jeg hadde kunnskap nok til å svare var den med essay. Tvang meg igjennom å skrive 3 sider om kjærlighet! Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Tror det måt være det værste oppgavesettet jeg noen gang har sett. Artikkel eksisterte ikke og den essayoppgaven som var der var bare ekkel, så mitt valg falt på sammenligning noe som jeg tviler på ble en suksess Oppgave 6 hadde jo ingen bestemt sjanger men var vel ganske så nært artikkel Når det ikke står sjanger velger du selv, jeg skreiv at det var en artikkel jeg lagde. Er vist veldig viktig å skrive hvilken sjanger en velger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå