aXXo Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjæresten min og jeg skal flytte sammen. Og i den leiligheten hun bor nå har hun internett fra NextGentel. Kan vi da bare ta med oss routeren og koble den opp i den nye leiligheten eller er det noe mer vi må gjøre? JA! Jeg kan ikke dette Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hvis det er snakk om en router, og ikke routermodem, så burde det være et stort problem. Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kjæresten min og jeg skal flytte sammen. Og i den leiligheten hun bor nå har hun internett fra NextGentel. Kan vi da bare ta med oss routeren og koble den opp i den nye leiligheten eller er det noe mer vi må gjøre? JA! Jeg kan ikke dette Du må melde flytting, det er ikke bare routeren som gjør magien. Kontakt Nextgentel kundeservice. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Beklager, da misforsto jeg. Jeg trodde trådstarter skulle flytte inn i leiligheten til kjæresten (som har internett fra NGT), og lurte på om det var mulig å ta med sin egen router til hennes leilighet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå