AKIversen Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 hei, har akkurat fått meg en roccat kone og synes den er veldig bra. bortsett fra det faktum at musepekeren hopper opp og ned hele tiden -.- Er dette fordi at musematten er for grov eller en maskin feil? Musematten min: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488195 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Om du leser den øverste av de to produktanmeldelsene på musematta der vil du se av Sebastian Tufte skrev følgende: Denna matta tracker ikkje noe særlig bra pga den oransje fargen Så det er nok musematta som er problemet, ja. Kan du ikke teste musa på en annen overflate? For eksempel rett på bordplata eller noe sånt? Håper du finner en måte å fikse det på Endret 26. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Kone har en funskjon som heter tracking. Da må det være 100% samme farge på musematta. Kan funke å slå av, men om det hjelper mye vet jeg ikke. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 Om du leser den øverste av de to produktanmeldelsene på musematta der vil du se av Sebastian Tufte skrev følgende: Denna matta tracker ikkje noe særlig bra pga den oransje fargen Så det er nok musematta som er problemet, ja. Kan du ikke teste musa på en annen overflate? For eksempel rett på bordplata eller noe sånt? Håper du finner en måte å fikse det på Ser ut som om det er muse matta, ja Har noen et forslag for en bra muse matte? ROCCAT TAITO Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) jeg bruker roccat kone selv, med roccat sense musematten. har ikke opplevd noen problemer, veldig grei matte. eneste jeg har opplevd som ligner det du beskriver er når selve vekten under er løs som den har en tendens til og gjøre Endret 28. mai 2010 av cruzader Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 jeg bruker roccat kone selv, med roccat sense musematten. har ikke opplevd noen problemer, veldig grei matte. eneste jeg har opplevd som ligner det du beskriver er når selve vekten under er løs som den har en tendens til og gjøre har også en helt svart steelseries og det er samme visa dær Kan det være at det er for store mellomrom i stoff mattene Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Taito har jeg å meget fornøyd Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jeg har brukt razer mantis som også er litt "grovere" enn sense men funket helt fint, prøvd med andre underlag? sliter den med samme der vil jeg tro det er musen. har brukt kone rett på bordplater og diverse duker når jeg har glemt musematte til lans, aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
AKIversen Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2010 jeg har brukt razer mantis som også er litt "grovere" enn sense men funket helt fint, prøvd med andre underlag? sliter den med samme der vil jeg tro det er musen. har brukt kone rett på bordplater og diverse duker når jeg har glemt musematte til lans, aldri hatt problemer. på bordplaten funker den som en Gud men ikke på noen av muse mattene Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg bruker Qpad CT Large 1mm, men den er jo både grå og hvit, så jeg vet ikke hvor godt den ville funket med Kone... Endret 28. mai 2010 av Meh. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Har hatt samme problemet, tracket musa oppå det feltet på musematta hvor musa får et eget liv og viPS ! Så funker den fett igjen Lenke til kommentar
StucKept Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 (endret) Kjøpte en Steelseries Qck matte til min Kone. Fungerer KNALL!! Bare den jeg har er helt svart da Endret 30. juni 2010 av Robert15 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå