Gå til innhold

Gode overklokkings muligheter på MSI FX 5900


Anbefalte innlegg

Her følger en test med MSI's GeForce FX 5900 128MB, Radeon 9700 pro 128MB og Radeon 9800 pro 128MB. Må si at jeg ble imponert over klokkinga de fikk til uten problemer med kjølesystemet til MSI! Så nå kan man lure på om dersom man skal ha et FX 5900, skal man gå for Ultra med 256 MB RAM eller et "vanlig" og billigere med 128MB RAM, som lett kan klokkes forbi klokkefrekvensene til Ultra? *hmm*

Synd at de ikke hadde med resultater i testene fra den overklokka "versjonen".

 

Det forklares også hva pipelining er.

 

LINK: http://www.ukgamer.com/article.php4?id=3&page=1

 

 

 

 

 

Need help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oisann! Hvis DET er non-ultra, hvor dårlig er da Ultra verisjonen? Husker de første testene av Ultra, det som alle disse store sidene fikk tak i, det banket jo alt som het Ati!

 

Men det en _meget_ god overklokking ja. Lurer på hvor høyt støynivået var. De sa bare "uakseptabelt for en del". Sikkert for høyt for min del da i så fall. Bare såvidt jeg holder ut 9700pro vifta mi ;)

 

Iallefall flott å se de første testene av non-ultra kort, selv om ejg venter på Value-kortet. Det skal vel konkurere med 9600Pro eller...?

Lenke til kommentar
Oisann! Hvis DET er non-ultra, hvor dårlig er da Ultra verisjonen? Husker de første testene av Ultra, det som alle disse store sidene fikk tak i, det banket jo alt som het Ati!

 

Men det en _meget_ god overklokking ja. Lurer på hvor høyt støynivået var. De sa bare "uakseptabelt for en del". Sikkert for høyt for min del da i så fall. Bare såvidt jeg holder ut 9700pro vifta mi ;)

 

Iallefall flott å se de første testene av non-ultra kort, selv om ejg venter på Value-kortet. Det skal vel konkurere med 9600Pro eller...?

 

Dårlig? De viste ikke noen resultat av den overklokka versjonen her engang da - som ville ha vært mer lik Ultra versjonen sine resultat.

Vet ikke hvem Value-kortet skal konkurrere med jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...