HK416 Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei. Situasjon: Jeg har masse tekst som ligger i 1 kollene (A), som jeg ønsker å fordele til de andre (b,c,d osv.) som inneholder brukernavn, lokasjon av mailboks, størrelse av mailboks, hvor mangen artikler den inneholder, last logon osv. Det er ca 1600+ rader (brukere) nedover. Det er skilt av med "," (komma), så det er "bare til å si til excel, lag ny kolonne for hvert komma", men jeg finner ikke den knappen, eller komandoen. Jeg gjorde dette for ca 1 måned siden, men husker ikka hva jeg trykket på for å få det til å fungere. Husker heller ikke hva jeg googlet. Om noe uklart spør ut. Takk for svar. Lenke til kommentar
Harald Staff Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Du sier ikke stort om Excelversjon, men kommandoen heter Tekst til kolonner på norsk og befinner seg i kategorien Data. HTH. Beste hilsen Harald Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Ah, beklager. Det er Engelsk office 2007. Trolig Sp2. Lenke til kommentar
HK416 Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Der fant jeg den! Takk. Har også tilgang til norsk office 2007. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå