Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei.

Situasjon: Jeg har masse tekst som ligger i 1 kollene (A), som jeg ønsker å fordele til de andre (b,c,d osv.) som inneholder brukernavn, lokasjon av mailboks, størrelse av mailboks, hvor mangen artikler den inneholder, last logon osv.

Det er ca 1600+ rader (brukere) nedover.

Det er skilt av med "," (komma), så det er "bare til å si til excel, lag ny kolonne for hvert komma", men jeg finner ikke den knappen, eller komandoen.

 

Jeg gjorde dette for ca 1 måned siden, men husker ikka hva jeg trykket på for å få det til å fungere. Husker heller ikke hva jeg googlet. :)

 

Om noe uklart spør ut.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...