appelsinbrus Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Min kjære Chrome har visst blitt syk, dakar liten. Så er det noen som aner hvordan jeg kan fikse det? Surfer som vanlig når jeg får beskjed om at Chrome har sluttet å virke. Helt på random, tilsynelatende. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Har ikke det gitt. Mister jeg alt av bokmerker og sånt om jeg gjør det? For øvrig litt lei av at løsningen på alle verdens problemer er en reinstallasjon.. :!: Men gjør det jo om det er løsningen.. Vil gjerne høre flere forslag. Kanskje jeg slipper en reinstall. Endret 25. mai 2010 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Ta en virussjekk for det første, kan jo vere det ? Men om du skal reinstallere, er det jo bare å eksportere bokmerkene til ei fil.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Har man en google konto kan man lagre bokmerker, instillinger og slikt under unstillinger. Så da er det bare å fjerne alt og installer på nytt uten å risikere å miste noe som helst. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg får også denne, men det er kun når jeg er inne på tv2sporten.no. Denne feilen kan komme om siden inneholder et videoklipp, virker ut som det er Silverlight som er problemet for min del. Må ikke lukke eller lignende, men må refreshe siden vis jeg skal se videoklippet. Men er bare å trykke ok også kan man gå videre. Noe av det samme du har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå