GullLars Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Post gjerne i SSD-tråden når du har brukt den noen uker om hvordan den er i bruk. Hvilken kapasitet valgte du? Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Post gjerne i SSD-tråden når du har brukt den noen uker om hvordan den er i bruk. Hvilken kapasitet valgte du? 500GB, var jo nesten ingen prisforskjell fra de mindre modellene. Snart ferdig å klone over image fra min gamle disk nå, gleder meg Lenke til kommentar
arokh Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Har brukt den i en knapp time nå, førsteinntrykket er veldig bra! Den har kuttet drastisk ned på booting, nå glemte jeg å notere opprinnelig boot tid men er nede i 15 sekunder etter noen omstarter. Det føles veldig mye raskere enn tidligere, når desktopen dukker opp bare "popper" alt opp meget hurtig. Støymessig er den også veldig bra, hører den såvidt spinne. Ser også ut til å være noen grader kaldere enn min forrige stock Hitachi 5400RPM 250GB. Oppstartstid på safari/spotify/itunes blir bare raskere og raskere, dette ser rett og slett veldig lovende ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-83883 Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Gjenoppliver denne tråden med tips om ny firmware til Momentus XT Seagate slapp firmware SD23 for noen uker siden, og jeg oppdaterte min 500GB Momentus XT umiddelbart. Etter en del bruk, kan jeg trygt anbefale denne oppdateringen. Disken ble mye "roligere", og spinner ikke opp/ned i tide og utide. Jeg har XTen montert i en Lenovo SL300, og det virker som om temperaturen er litt lavere på disken, samt at batteritiden er noe forbedret. Jeg har ikke gjort noen tester for å underbygge dette med batteritiden, men det føles som om den har økt noe. Har du en Momentus XT med firmware SD22, anbefaler jeg oppdatering til SD23. Link til firmware SD23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå