IntelAmdAti Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Du trenger: * Slow Fall i ca 4,5 minutter sammenhengene * Engineering og Rocket Boots 310% speed increase * Mulighet for å teleportere kjapt til dungeon * Stoppeklokke Selv bruker jeg levitate på presten min og en hel party med mine alts slik at jeg kan få instant grupper og teleportere til den akkurat når jeg trenger det. Fremgangsmåte: Slå på rocket boots, hopp ut fra teldrassil i retning nordvest og sett på slowfall og stoppeklokken. Hvis du dør av fatigue må du hoppe lenger mot nord, det er en gjennomsiktig "vegg" du passerer der som fjerner fatiguebaren. Ta på nye slowfalls etterhvert som du trenger det. etter ca 3min45sekunder signer du opp til random dungeon. Etter ca 4min20sekunder vil du slutte å sveve og starte å falle, her har du noen få sekunder på deg til å teleportere til random dungeon. Når du teleporterer ut igjen er du på GM Island Holder på å lage video nå. Fant en film på youtube som er (nesten) helt samme fremgangsmåte, det er ikke meg som har laget denne filmen men jeg kan bekrefte at det virket senest i dag. Det kan benyttes en DC-makro istedenfor å joine/leave dungeon. http://www.youtube.com/watch?v=MqEHde-tuOU Endret 25. mai 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hva er vitsen? Blir bare banna når de ser deg. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Som det nevnes gjøres det her på eget ansvar, man vil bli bannet om man blir tatt. Lagt til notis i emnet. Utover dette er det ingen brudd på våre retningslinjer eller norsk lov her - husk dette . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2010 Risikerer strengt bare en 3 dagers ban - om du er uheldig. Syntes det er merkelig at folk sier de rapporterer meg til GM's - nøyaktig hvilke negative konsekvenser har det for noen i spillet at jeg hopper fra Darnassus med rakett-sko og lander på en øy langt vekke? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå