f(x) Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Hei! Har en Fujitsu Siemens Amilo Pa 1538 som nekter å starte nå. Jeg hører at vifta starter og roer seg deretter ned som vanlig, men jeg får ikke noe bilde på skjermen. Ingen knapper virker bortsett fra tvangsavslutning (holde inn av/på-knapp). Når jeg ser under maskinen ser jeg noe jeg begynner å lure på hvorfor er der. Hele under: Nærmere: Ser for meg omtrent ut som om merkene har smeltet. Kan maskina ha dårlig kjøling? Har en del på harddisken som jeg vil ha ut, hvordan få det ut? Er det 5 år reklamasjon på PC? Tror maskina er rundt 3 år gammel. All hjelp mottas med takk. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Angående lisens-merkene: Tenker du på den "flekken" hvor det ser ut som klistremerket har smeltet? Dette er i såfall helt vanlig, det er sånn de ser ut. For å kopiere ut data: Skru ut harddisken og koble den til en annen maskin. Avhengig av hva slags disk som sitter i maskinen trenger du enten en 2,5" "IDE til usb"- eller "SATA til usb"-overgang. Høres ut som maskinen din må på service, kopier ut dataene dine og kontakt butikken du kjøpte den hos. Husk å nevne reklamasjon og ikke garanti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå